سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده برای نوسازی بافت شهری در آذربایجان غربی

مدیر مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در طی هشت ماهه سال جاری بیش از ۱۷ میلیارد اعتبار برای نوسازی واحد‌های مسکونی استان تخصیص یافته است.

 مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی درگفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: در ۸ ماه اول سال جاری مبلغ ۱۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای نوسازی واحد‌های مسکونی در استان هزینه شده است.
مبارک قدم افزود: اقداماتی که برای بازآفرینی صورت گرفته عبارتند از توسعه امکانات و خدمات روبنایی و عمومی، تهیه برنامه‌های بازآفرینی شهری و محله ای، ارتقای زیرساخت‌های شهری در  محلات کمتر برخوردار از امکانت است.
وی ادامه داد: احداث مراکز جامع سلامت، بهسازی و ساماندهی معابر، احداث سالن‌های ورزشی، مراکز خانه محله، بهبود روشنایی معابر، مرکز حرفه آموزی و راه اندازی نهاد توسعه محله از جمله این طرح‌ها و برنامه‌هایی است که برای ترمیم و نوسازی بافت شهری در دست اجرا است.
مدیر مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اقدامات مشترک با دستگاه‌های اجرایی از جمله دستگاه‌های خدمات رسان، آب و فاضلاب، برق، گاز، شهرداری و میراث فرهنگی در دست انجام است که بخشی از این برنامه‌ها از سوی فرمانداران شهرستان‌ها تدوین و در جلسه ستاد استان تصویب شده است.
انتهای پیام/ه

ترمیم و نوسازی بافت فرسوده در آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.