سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهربرداری از بزرگترین اورژانس جنوب کشور در دهدشت تا دهه فجر امسال

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه ازبهربرداری از بزرگترین اورژانس جنوب کشور در دهدشت تا دهه فجر امسال خبرداد.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه درگفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای درمانی در دهدشت گفت : بیمارستان و فضاهای درمانی دهدشت ، پذیرای بیماران شهرستان های کهگیلویه ، چرام و لنده است که برای خدمات رسانی مطلوب به این بیماران با مشکلاتی از جمله کمبود فضای فیزیکی روبرو هستیم که بهره برداری از این طرح کمک زیادی به حل مشکلات موجود خواهد کرد .

کورش داوری افزود : اورژانس دهدشت به عنوان بزرگترین اورژانس جنوب کشور ، با زیربنای 2 هزار و 200 متر ، 70 تخت ظرفیت دارد و در شرایط اضطراری میتوان ظرفیت اورژانس را تا 110 تخت نیز افزایش داد .

وی گفت : کارهای عمرانی و ساختمانی به صورت 100 درصد تکمیل شده و در حال انتقال و نصب تجهیزات برای این اورژانس هستیم که در هفته های آینده این تجهیزات نصب و در آینده نزدیک در اختیار مردم قرار خواهد گرفت .

داوری به امکانات و تجهیزات این اورژانس اشاره کرد و افزود : این اورژانس از دو بخش سرپایی و بستری تشکیل شده است که علاوه بر این ، دارای اتاق عمل با دو تخت جراحی مجزا است و درب دوم اورژانس نیز در زایشگاه باز میشود که این یکی از ویژگی های منحصر به این اورژانس است .

وی اضافه کرد : این اورژانس در هفته های آینده تجهیز میشود و حداکثر تا دهه فجر امسال به بهره برداری میرسد .

انتهای پیام/د

بزرگترین اورژانس جنوب کشور تا دهه فجر در دهدشت به بهره برداری میرسد .

برچسب ها: اورژانس ، علوم پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.