سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار کاشمر:

جنگ آینده ملت‌ها بر سر آب خواهد بود

فرماندار کاشمر گفت:بحران آب امروزدر جوامع به یک امر جدی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ نبی پور فرماندار کاشمر با اشاره به  ترویج فرهنگ صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف آب در مراسم زنگ آب که در دبستان دخترانه توحید کاشمر نواخته شد گفت: مدارس نقش عمده‌ای در ایجاد روحیه صرفه جویی در بین دانش آموزان دارند.

وی افزود: هر قدر مبانی آموزشی در حوزه صرفه جویی به دانش آموزان در مدارس ارائه شود به همان میزان تاثیر آن در خانواده و جامعه مشاهده خواهد شد.

فرماندار کاشمر وظیفه مسئولان آموزش و پرورش را در این حوزه بسیار مهم خواند و گفت: صرفه جویی در مصرف آب نشانگر فرهنگ بالای جوامع است و رعایت اصول و مبانی صرفه جوئی در مصرف آب تضمین کننده آینده روشن همه فرزندان این سرزمین است.

عباسی مدیر آب و فاضلاب شهری کاشمر هدف از برنامه ریزی برای اجرای آئین زنگ آب را، انتقال فرهنگ صرفه جویی بین دانش آموزان و افراد جامعه دانست و گفت: صرفه جویی در آب و درست مصرف کردن آن از اهمیت وضرورت خاصی برخوردار است وباید این موضوع حیاتی در طول سال مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان وضعیت بحرانی دشت کاشمر ادامه داد: در این وضعیت می‌طلبد که با صرفه جویی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در این راستا همه‌ی نهاد‌های اجرایی و مردم، وضعیت کنونی پیشگیری کنیم.

انتهای پیام//آ. ح


انتقال فرهنگ صرفه جویی با نواختن زنگ آب در دبستان توحید کاشمر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.