سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی مطرح کرد؛

رونمایی از اولین شتاب دهنده تخصصی گیاهان دارویی/ به دنبال اشتغالزایی دانش بنیان‌ها هستیم

قادری فر گفت: در حاشیه جشنواره گیاهان دارویی از اولین شتاب دهنده تخصصی گیاهان دارویی رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل قادری فر رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست خبری چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی که صبح امروز در معاونت علمی برگزار شد، گفت: معاونت علمی به موضوع گیاهان دارویی و صنایع وابسته به آن علاقه مند است؛ همچنین نقش آن در کشور بسیار پر رنگ است و در همین راستا ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی نقش آفرینی خوبی داشته است.

وی درباره عملکرد ستاد گیاهان دارویی گفت: برگزاری جشنواره گیاهان دارویی با هدف ترویج فرهنگ مناسب و بهره گیری ظرفیت بومی ایران بوده است.

رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی با اشاره به برنامه امسال جشنواره گیاهان دارویی اظهار کرد: امسال نقش شتاب دهنده ها و نهادهای ارزش ساز پر رنگ است و به دنبال اشتغال‌زایی برای شرکت ها هستیم.

حمایت از استارت‌آپ های تخصصی در دستور کار است

قادری فر با اشاره به برنامه حمایتی از استارت آپ های حوزه تخصصی گفت: بسیاری از استارت آپ ها رشد خوبی داشته اند اما برای اشتغال‌زایی و توسعه نوآوری، برنامه توسعه شتاب دهنده تخصصی در دستور کار است.

وی ادامه داد: حمایت از استارت آپ های تخصصی در دستور کار است و تمام حوزه های تخصصی که می‌توانند نقش آفرینی داشته باشند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی درباره بسته های حمایتی از استارت‌آپ ها گفت: تسهیلات مالی برای توسعه کسب و کار مناسب استارت آپ ها و تخصیص فضای کاری برای آنها از جمله برنامه های حمایتی معاونت علمی است و اولین شتاب دهنده تخصصی گیاهان دارویی در حاشیه جشنواره گیاهان دارویی  رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.