سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر تهران:

آخوندی و انصاری از نامزدی شهرداری استعفا نداده‌اند/ ادعای حذف نام «اوسط هاشمی» بی‌اساس است/ روز سه‌شنبه شهردار تهران انتخاب می‌شود


رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه آخوندی و انصاری از نامزدی شهرداری تهران استعفا ندادند، گفت:شهردار تهران ۳ روز آینده انتخاب می شود.


به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص انتخاب شهردار آینده تهران گفت: سه‌شنبه 22 آبان ماه شهردار تهران انتخاب خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود آخوندی و انصاری از حضور در انتخابات شهرداری تهران انصراف داده‌اند؟ گفت:‌تا کنون چیزی به دست ما نرسیده است.

هاشمی در خصوص حواشی ایجاد‌شده در مورد حذف نام اوسط هاشمی گفت: ایشان جزو کاندیداهای شهرداری تهران بوده‌اند و نام وی در فهرست 13 نفره کاندیدای شهرداری تا زمان رأی‌گیری در برابر اعضای شورا و خبرنگاران وجود داشت و ادعای حذف نام وی بی‌اساس است. همچنین آقای سیدمحمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در این باره نیز توضیحاتی ارائه کرده است.


بیشتر بخوانید:این روز‌ها در شورای شهر تهران چه می‌گذرد؟


وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود 14 رأی‌ رسول کشت‌پور نامزد شهرداری تهران فیک است،‌گفت: تمام این‌ها گمانه‌زنی است در حال حاضر کارها بر روی روال است.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر تهران در روز یکشنبه 20 آبان ماه، تقوی نژاد، حناچی و آخوندی در نوبت صبح و کشت‌پور و انصاری در نوبت بعد از ظهر برنامه‌های خود را برای شهرداری تهران ارائه می‌دهند سپس دو نفر انتخاب و در نهایت در روز سه‌شنبه شهردار تهران انتخاب می‌شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.