سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان قهرمان رقابت های ورزشکاران تالاسمی کشور

سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور ویژه ورزشکاران تالاسمی که به میزبانی جزیره کیش برگزار شد، با قهرمانی کرمان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سومین دوره ی مسابقات قهرمانی کشور بیماری های خاص و پیوند اعضا ویژه ی ورزشکاران تالاسمی با حضور بیش از ۵۰۰  شرکت کننده از ۳۰ استان کشور طی دو روز در جزیره زیبای کیش برگزار شد.

ورزشکاران در دو بخش بالای ۳۰ و زیر ۳۰ سال بانوان و آقایان در ۷ رشته بدمینتون، دارت، شنا، شطرنج، تنیس روی میز، تیراندازی و پتانک در مجموعه ورزشی المپیک کیش با هم به رقابت پرداختند.

از استان کرمان یک تیم 28 نفره در دو بخش آقایان و بانوان در این رقابت ها حضور یافت، حاصل تلاش این کاروان 28 نفره ورزشکاران استان کرمان کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و 6 برنز بود.

در مجموع، استان کرمان با کسب 10 مدال رنگارنگ و بالاترین امتیاز مقام نخست تیمی را از آن خود کرد، اصفهان دوم شد و اردبیل به عنوان سومی دست یافت.

بر این اساس، در رشته ی تنیس روی میز شهرزاد نجاتی طلای انفرادی و برنز دوبل را به خود اختصاص داد.

در رشته ی بدمینتون، کیانا حیدرلو نقره گرفت، در رشته ی دارت زهرا سلطانی مدال برنز را تصاحب کرد و در رشته ی شطرنج  نیز امین پورجلالی نشان برنز را از آن خود کرد.

در رشته ی شنا هم، فائزه السادات خالقی در ماده ی قورباغه برنز را به خود اختصاص داد و در 50 متر آزاد مدال نقره را کسب کرد، فاطمه واحدی به نشان برنز دست یافت، علیرضا سلطانی طلا گرفت و میثم دادستان نشان برنز را تصاحب کرد.

انتهای پیام/ب

ورزشکاران کرمانی بر سکوی نخست رقابت های تالاسمی قهرمانی کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.