سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال اتمر از برگزاری نشست صلح افغانستان در مسکو

مشاور پیشین امنیت ملی افغانستان با استقبال از نشست صلح مسکو گفت: پروسه صلح افغانستان به حمایت و همکاری واقعی کشورهای منطقه و جهان نیاز دارد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حنیف اتمر، مشاور پیشین امنیت ملی افغانستان با استقبال از نشست صلح مسکو گفت: پروسه صلح افغانستان به حمایت و همکاری واقعی کشورهای منطقه و جهان نیاز دارد.

محمد حنیف اتمر، مشاور پیشین امنیت ملی افغانستان با نشر پیامی در مورد نشست صلح افغانستان در مسکو اظهار داشت که  پروسه صلح افغانستان به حمایت و همکاری واقعی کشورهای منطقه و جهان نیاز دارد، بنابراین ما از تمام تلاش ها و پیشرفت های که زمینه برقراری صلح پایدار را در افغانستان مهیا می سازد، حمایت می کنیم.

اتمر بیان داشت: از ایالات متحده آمریکا، روسیه، کشورهای عربی و از کشورهایی که برای پایان دادن جنگ افغانستان از راه صلح و گفتگو تلاش می نمایند، سپاسگزاری می کنم. خواست ما از کشورهای منطقه و جهان این است که از پروسه صلح به رهبری افغان ها حمایت کنند تا صلح و ثبات را در افغانستان و منطقه به ارمغان بیاورد.

اتمر ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک طبق خواسته های مردم و اجماع سیاسی افغانستان، مذاکرات مستقیم میان دولت افغانستان و طالبان برگزار شود.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.