سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره ۱۴ شهید در شهرستان زرندیه + عکس

یادواره ۱۴ شهید در مرکز شهرستان زرندیه برگزارشد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ یادواره ۱۴ شهید محله امیرآباد شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه در حسینیه سید الشهدا این محل برگزار شد.

حجت السلام یعقوبی ; کارشناس فرهنگی و سخنران این مراسم گفت: تنها عملی که در روز قیامت از طرف خداوند برای ما پذیرفته می شود عملی است که در راه خدا صورت گرفته است و شهدا در روز قیامت جلوی ما را میگیرند و میگویند ما این انقلاب و جنگ را در راه ولایت انجام دادیم شما برای نگهداری از امام زمان خود و ولایت چه کرده اید.

حجت السلام یعقوبی به نقش مهم مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اشاره کردو افزود: در حکومت اسلامی مردم پایه و اساس حکومت را تشکیل می‌دهند و در طول ۴۰ سال گذشته هر زمانی که ملت وارد صحنه شده‌اند شاهد عزت، اقتدار و قدرت نظام مقدس اسلامی در جهان می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت جهان قرار دارد، تصریح کرد: عزت و اقتدار نظام برگرفته از پشتیبانی همیشگی نظام مقدس اسلامی و رهبری است.

این کارشناس فرهنگی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم یادواره شهدا تجدید میثاق با آرمان‌ها و اهداف شهدا، امام راحل و انقلاب اسلامی است و با تاکید بر ادامه مسیر شهدا در کشور و حتی کشور‌های منطقه، بیان کرد: مسیر شهادت بعد از هشت سال دفاع مقدس هنوز در کشور باز است و حضور مدافعان حرم در کشور‌های محور‌های مقاومت برای دفاع از اهل بیت اثبات این مدعا است.

انتهای پیام / ج

یادواره ۱۴ شهید محله امیر آباد مرکز شهرستان زرندیه

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.