سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محتشم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افزایش تسهیلات نقش مؤثری در تکمیل واحد‌های مسکن مهر دارد

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان تهران گفت: افزایش تسهیلات 5 میلیون تومانی مسکن مهر پردیس به ویژه برای فاز 8 مؤثر است.

حسن محتشم عضو هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه افزایش تسهیلات 5 میلیون تومانی مسکن مهر پردیس به ویژه برای فاز 8 مؤثر است، گفت: شرایط شهر جدید پردیس کاملا نسبت به سایر فازها متفاوت است و افزایش هزینه‌های تولید به ویژه مصالح ساختمانی در کند شدن پیشرفت این پروژه‌ها تأثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه در فاز 8 پردیس تنها تعداد محدودی از واحد‌های مسکن مهر تکمیل شده است، افزود: متأسفانه آماده سازی واحد‌های مسکن مهر پردیس به شرکت عمران شهر جدید واگذار شده و این شرکت نیز پروژه‌های مسکن مهر را به سازنده‌های ناکارآمد واگذار کرده به همین منظور پیشرفت این پروژه‌ها به تأخیر افتاده است.

محتشم توضیح داد: پروژه‌های پردیس هم در بخش زیربنایی و هم در بخش روبنایی ضعیف عمل کرده و در بخش‌های روبنایی به دلیل برنامه‌ریزی نامناسب شرکت عمران توجه لازم برای آبادانی این پروژه‌ها صورت نگرفته است.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران تأکید کرد: باید ساخت و تکمیل پروژه‌های مهر پردیس را به شرکت‌های اولیه‌ای که قرارداد بسته‌اند واگذار شود و با یکپارچه سازی این پروژه‌ها بتوانیم به آماده‌سازی آنها کمک کنیم.

وی گفت: در بخش روبنایی مسکن مهر همزمان با افزایش قیمت مسکن ساختمانی با مشکلات بسیاری روبه‌رو شده‌ایم که باید سعی کنیم با تغییرات مدیریتی و واگذاری به پیمانکاران حاذق و عملگرا پرونده این پروژه را ببندیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.