سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فراکسیون ورزش مجلس در جمع بازیکنان تیم والیبال خاتم اردکان حضور یافت

رئیس فراکسیون ورزش مجلس در جمع بازیکنان تیم والیبال خاتم اردکان حاضر شد و از زحمات آن‌ها قدردانی کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محمدرضا تابش رئیس فراکسیون ورزش و نماینده مردم اردکان در مجلس  شورای اسلامی با حضور در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال خاتم اردکان، ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم در مسابقات پیش رو، از تلاش آن ها جهت  کسب مقام نایب قهرمانی ایران و قهرمانی آسیا تقدیر کرد.

تابش با اشاره به اصرار فدراسیون والیبال مبنی بر حضور این تیم درمسابقات سالجاری باشگاه‌های جهان عنوان داشت: امیدوارم با نگاه ملی به تیم والیبال خاتم اردکان نگریسته شود و مسئولان همه تلاش و همت خود را جهت موفقیت نماینده ایران در این دوره از مسابقات انجام دهند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس  شورای اسلامی همچنین ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه آخر صفر افزود: با رعایت معیار‌های اخلاقی و ارتقا‌ی روحیه تلاش جمعی می توان ضمن درخشش در لیگ برتر والیبال، نماینده شایسته‌ای برای والیبال کشورمان در میدان جهانی شد.

در پایان این دیدار مدیرعامل و کادر فنی تیم والیبال خاتم اردکان؛ پیگیری‌های نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی را عامل شکل گیری تیم و کسب موفقیت‌های اخیر دانستند و از زحمات ایشان تقدیر کردند.

انتهای پیام/ غ

دیدار رئیس فراکسیون ورزش مجلس با بازیکنان تیم والیبال خاتم اردکان

برچسب ها: والیبال ، لیگ برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.