سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش باد نسبتا شدید در شمال سیستان وبلوچستان/ گردو غبار پدیده غالب

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد نسبتا شدید شمالی طی امروز و فردا در شمال استان در نقاط مستعد موجب بروز پدیده گرد و غبار می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان  علی ملاشاهی رئیس گروه پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های همدیدی و آینده نگری هواشناسی در حال حاضر آسمان استان سیستان و بلوچستان در اکثر نقاط قسمتی ابری است.

وی با اشاره به اینکه امروز در نیمه شمالی استان شاهد افزایش دما خواهیم بود، افزود: همچنین امروز در نواحی مرکزی و غرب استان از زاهدان به سمت نصرت آباد و بزمان وزش باد متوسط جنوب غربی انتظار می رود که در برخی نقاط منجر به خیزش گردوخاک می شود.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین طی چهارشنبه شب و صبح پنج شنبه در شمال استان وزش باد نسبتا شدید شمالی با سرعت ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر برساعت در نقاط مستعد موجب بروز پدیده گرد وخاک در این مناطق می شود.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت کاهش نسبی و موقتی دما در شمال استان سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود، تصریح کرد: همچنین امروز و فردا دریای عمان نیز نسبتا آرام است.

 

انتهای پیام/س

بروز گرد و غبار در سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.