سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارکینگ موتورسیکلت بازار روز برازجان راه‌اندازی شد

شهردار برازجان گفت: پارکینگ ویژه موتورسیکلت بازار روز برازجان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدحسن محمدی ضمن اعلام این خبر گفت: مشکلات ترافیکی و تردد شهروندان و بازاریان با موتورسیکلت در محوطه بازار روز همواره یکی از بزرگترین معضلات این بازار بوده که باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای در تردد شهروندان در این بازار می‌شد.

وی افزود: این موضوع باعث ایجاد نارضایتی‌هایی برای شهروندانی شده بود که برای تهیه مایحتاج روزانه‌ی خود به بازار روز مراجعه می‌کردند و طبیعتا اختلال در نظم بازار و کار و کسب بازاریان را نیز به همراه داشت.

شهردار برازجان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در جهت حل این معضل خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل و در جهت رفاه حال شهروندان به حول و قوه الهی و با تلاش و همت همکاران عزیزمان در حوزه معاونت اجرایی نسبت به جانمایی و آماده سازی محوطه‌ای جهت احداث پارکینگ موتورسیکلت اقدام گردید و پس از تکمیل و آماده‌سازی، این پارکینگ راه اندازی و در خدمت همشهریان عزیز برازجانی قرار گرفت.

محمدی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات مراجعین بازار روز و کسبه‌ی این بازار، عدم وجود سرویس بهداشتی در دسترس بود که با تلاش همکاران شهرداری برازجان این مشکل نیز مرتفع گردید.

انتهای پیام/م

احداث سرویس بهداشتی در بازار روز برازجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.