سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو اردوی تیم ملی بدمینتون در هشترود

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه این برنامه بدون برنامه ریزی اداره کل بوده که باید قبلا هماهنگی لازم می‌شد که با این حساب این اردو در هشترود برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در جلسه حل مشکلات هیات‌های ورزشی هشترود گفت: مجوز احداث سالن طبقاتی در هشترود صادر شده و منتظر بودجه آن در ردیف بودجه سال ۹۸ هستیم.

وی افزود: با هزینه ۵۰ میلیارد ریال چمن مصنوعی در شهر‌های چاراویماق و ملکان در حال اجراست و در سال‌های آینده در سایر شهر‌ها نیز اجرا خواهد شد که هدف از اجرای آن صرفه‌جویی در مصرف آب است.

بهتاج با اشاره به اینکه امکانات سالن‌های ورزشی استان کم است گفت: برخی سالن‌ها حتی رتبه پانزدهم استانی را دارند.

وی از احداث خانه جوان در شهر‌های مرند، میانه و مراغه خبر داد و افزود: اگر در شهرستان هشترود هم در حدود ۵۰۰ متر زمین در اختیار این اداره کل قرار گیرد این خانه در هشترود هم احداث خواهد شد.

بهتاج در مورد اردوی تیم ملی بدمینتون در هشترود هم گفت: متاسفانه این برنامه بدون برنامه ریزی اداره کل بوده که باید قبلا هماهنگی لازم می‌شد که با این حساب این اردو در هشترود برگزار نخواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: برای تجهیز، تعمیر و بازسازی استخر سرپوشیده هشترود در سال گذشته ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پیش بینی شد و بودجه اختصاص داده شد، اما بعدا مشخص شد سیستم تاسیسات و موتورخانه این استخر هم نیاز به بازسازی دارد که امسال ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال دیگر اختصاص دادیم که امیدوارم تا پایان امسال این استخر به بهره‌برداری برسد.

امین امینیان فرماندار هشترود هم به ظرفیت مناسب هشترود برای توسعه ورزش‌های آبی تاکید کرد و گفت: وجود چند رودخانه پر آب و سد سهند در این شهرستان این را می‌طلبد که برخی ورزش‌های آبی و حتی مسابقات ورزش آبی استانی و کشوری در این شهرستان برگزار شود.

وی به وضعیت بد کف پوش برخی سالن‌ها، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد و خواستار رفع این کمبود‌ها را شد.

فرماندار هشترود در ادامه خواستار اختصاص یکی از سالن‌های ورزشی هشترود به بانوان را شد.

 

انتهای پیام/ش

امکانات سالن‌های ورزشی استان کم است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.