سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدگاه رهبر انقلاب درباره تصویرسازی غلط دشمن از وضع کشور +عکس

رهبر انقلاب در جریان سخنرانی ۲۵ مهرماه در میان نخبگان، درباره سازوکار فعالیت رسانه ای دشمنان جمهوری اسلامی ایران نقطه نظرات مهمی را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛گردانندگان شبکه های ضد انقلاب چهل سال است که همپا با حوادت و وقایع داخل کشور با ساختن جوی تخریب گرایانه در تلاش هستند چهره نظام را خدشه دار کنند.این شبکه ها با ساختن کوهی دروغین از پر کاه، در تلاش هستند تا افکار عمومی را براساس برنامه‌هایی از پیش تعریف شده در چارت سازمانی شان تغییر دهند. 

رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در بیانات خود در 25 مهرماه سال جاری به تصویرسازی غلط  دشمن با استفاده از امکانات وسیعش اشاره فرمودند و تاکید نمودند تلاش آنها به حدی زیاد است که وقتی حرفی می زنند حتی برخی افراد داخل کشور هم آنها را باور می‌کنند.

رهبر انقلاب اسلامی با تشبیه جنگ تبلیغاتی و رسانه ای بسیار شدید دشمن به جنگ تحمیلی افزودند: امکانات تبلیغاتی ما مانند اوایل دفاع مقدس، اندک است اما همانگونه که در آن نبرد پیروز شدیم، به فضل الهی در این جنگ هم بدون تردید پیروز خواهیم شد.

ایشان «تصویرسازی غلط» را مهمترین کار امروز دشمن برای اغوای افکار عمومی جهان و ایران برشمردند و خاطرنشان کردند: نخبه جوان ما باید در این رویارویی سنگین، وظیفه خود را برای پیروزی و سرافرازی ایران انجام دهد.

در ادامه تصویرنوشته زیبایی از سخنان رهبر معظم انقلاب را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
hashem
۱۲:۵۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
یعنی قیمت پراید چهل ملیون و دلار بالای 15000تومن واقعیت نداره ؟