سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامه درخواست روسای هیأت های کشتی به وزیر ورزش برای انتخاب بنی تمیم+سند

روسای هیأت های کشتی سراسر کشور با ارسال نامه ای به وزیر ورزش خواستار انتخاب حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به اساسنامه فدراسیون کشتی که به تائید اتحادیه جهانی هم رسیده باید انتخاب سرپرست فدراسیون کشتی پس از استعفای رئیس توسط اعضای مجمع صورت گیرد؛به همین منظور نیز روسای هیات های کشتی سراسر کشور به عنوان اعضای مجمع فدراسیون نامه ای را به وزیر و رزش و جوانان ارسال کردند تا حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی تا برگزاری مجمع انتخاب شود.

حمید یاری رییس هیأت کشتی استان البرز با تائید این خبر گفت:دکتر سلطانی فر با انتخاب حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون علاقه خود را به کشتی نشان داد.

وی ادامه داد: روسای هیأت های کشتی که اکثریت مجمع را تشکیل می دهند طبق بند ۱۲ اساسنامه فدراسیون از وزیر ورزش در خواست کردیم بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون امور را به عنوان سرپرست تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی دنبال کند.

یاری تصریح کرد: با حسن نیت وزیر محترم می توانیم برنامه های مشخص و مدون فدراسیون را با توجه به سوابق مدیریتی بنی تمیم به شکل مناسبی دنبال می کنیم.

رییس هیأت کشتی استان البرز در پایان گفت: رسول خادم در طی پنج سال گذشته با تمام وجود برای بزرگی کشتی تلاش کرد و ان شاالله رییس آینده بتواند کشتی کشور را برای موفقیت در المپیک توکیو به هدفش برساند.

بنا براین گزارش نامه ارسالی روسای هیأت های کشتی سراسر کشور بدین مضمون می باشد:


بیشتر بخوانید:

اولویت کار،برنامه ریزی برای المپیک است/مقدمات برگزاری مجمع به زودی فراهم می شود

سرپرست فدراسیون کشتی معرفی شد

نگاهی به عملکرد فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم/کسب 693 مدال طلا، 327 نقره و 603 برنز در 55 ماه

جوابیه دبیر فدراسیون کشتی به وزارت ورزش و جوانان


انتهای پیام/

اظهارات رییس هیأت کشتی استان البرز درباره چرایی انتخاب حمید بنی تمیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.