سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان-اسپانیا؛

حضور گنج زاده در فینال قهرمانی جهان/حذف زود هنگام بانوان کاراته کا از دور رقابت ها

ملی پوشان کاراته کشورمان در نخستین روز از رقابت های جهانی کاراته در اسپانیا به روی تاتامی رفتند و با حریفان خود به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور از امروز سه شنبه ۱۵ آبان ماه آغاز شد و نمایندگان کشورمان در بخش کاتای و کومیته انفرادی و تیمی با حریفان خود به رقابت پرداختند.

سجاد گنج زاده نماینده وزن مثبت 84 کیلوگرم کشورمان در مبارزه نخست خود برابر "عادیلت شادیکانوآ" از قرقیزستان روی تاتامی رفت و با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید.

او در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر نماینده بلژیک را شکست داد و در سومین مبارزه خود توانست با نتیجه 6 بر 4 حریفی از آمریکا را پشت سر بگذارد.او در این مرحله با برتری مقابل نماینده ترکیه راهی مرحله نیمه نهایی شد.

گنج زاده با نتیجه 8 بر یک مقابل "الکساندر شینتسین" از روسیه به پیروزی رسید و راهی مرحله فینال رقابت ها شد و روز شنبه برابر نماینده آلمان به روی تاتامی می رود.

ذبیح الله پورشیب نماینده وزن منهای 84 کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه خود برابر "آرناس زاپاتا" به روز تاتامی رفت و 2 بر یک به پیروزی رسید.او در دومین مبارزه خود با نتیجه 4 بر صفر حریفی از آمریکا را مغلوب خود کرد.

نماینده کشورمان در دور سوم حریفی از اسکاتلند را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد.پورشیب در دور چهارم خود برابر نماینده از کشور اوکراین 6 بر 5 شکست خورد. با توجه به اینکه حریف او راهی مرحله فینال شد پورشیب توانست به جدول شانس مجدد راه پیدا کند.

او در این مرحله 3 بر صفر نماینده سنگال را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد.پورشیب روز شنبه برای کسب مدال برنز با حریف خود مبارزه می کند.

حمیده عباسعلی نماینده وزن مثبت 68 کیلوگرم کشورمان در دور نخست رقابت های خود برابر حریفی از مصر 4 بر 2 نتیجه را واگذار کرد و با شکست نماینده مصر، عباسعلی از ادامه مسابقات بازماند.

پگاه زنگنه دیگر بانوی کاراته کا کشورمان در وزن منهای 68 کیلوگرم در مبارزه نخست خود برابر حریفی از کوبا روی تاتامی رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این حریف کوبایی برابر نماینده روسیه پگاه زنکنه نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

پیش از این ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی در بخش کاتای انفرادی با شکست برابر حریفان خود از دور مسابقات کنار رفتند.


بیشتر بخوانید:پورشیب: به جز قهرمانی جهان، به هیچ عنوان دیگری فکر نمی‌کنیم

روحانی: کاراته توانایی مدال آوری در المپیک توکیو را دارد

صافی: حریف جدی در قاره آسیا برای کاراته ایران وجود ندارد

برگزاری تمرین تیم ملی کاراته مردان پیش از اعزام به رقابت های جهانی


انتهای پیام/

نتایج تیم ملی کاراته در رقابت های جهانی کاراته اسپانیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.