سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک قدم تا ترافیک سنگین در همه جاده‌های مازندران

ترافیک نیمه سنگین حتی به جاده‌های درون شهری مازندران نیز کشیده شد.

هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: بیشترین حجم ترافیک اکنون در جاده‌های بین شهری استان مشاهده می‌شود، افزود: تردد خودرو‌ها اکنون در جاده‌های بین شهری چالوس - نوشهر، عباس آباد- تنکابن، بابل – آمل، بابلسر – فریدونکنار، ساری - خزرآباد، ساری – نکا – بهشهر، بابل – قائم شهر و ساری به قائم شهر  نیمه سنگین است.
وی افزود: ترافیک در جاده چالوس از مسیر جنوب به شمال حد فاصل مرزن آباد به مکارود، هزارچم به کندوان و در محور هراز در هر دو لاین شمالی و جنوبی وانا به گزنگ و جاده کیاسر در محدوده شکتا تا امره از شمال به جنوب نیمه سنگین است.
هاشمی افزود: با توجه به تردد زیاد خودرو‌ها به سمت شمال که از صبح امروز افزایش یافت انتظار می‌رود ترافیک تا ساعات باقی مانده امشب در برخی مقاطع سنگین شود به همین دلیل مسافران قبل از تاریکی کامل هوا تلاش کنند از گردنه‌ها و مناطق کوهستانی مازندران عبور کنند.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه در محدوده، ولی آباد محور کندوان و امام‌زاده هاشم محور هراز بارش برف خفیف گزارش شده است از مسافران خواست پیش از سفر از امکانات گرمایشی خودرو اطمئنان حاصل کنند.
انتهای پیام/ک


ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های شمال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.