سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ ظهیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شهروندان از نگهداری اشیاء گران بها در منازل اجتناب کنند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با توجه به تعطیلی سه روزه پایتخت شهروندان از نگهداری لوازم گران بها در منازل اجتناب کنند.

سرهنگ کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با اقدامات پلیس پیشگیری پایتخت جهت برقراری نظم و امنیت در زمان برگزاری مراسم های عزاداری پایان ماه صفر، گفت: با توجه به تعطیلی سه روزه پایتخت به دلیل مصادف شدن با ایام پایانی ماه صفر و برگزاری مراسم های دینی و مذهبی، برقراری نظم و امنیت در مساجد پایتخت توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: گشت های محسوس و نا محسوس در قالب گشت های خودرویی، موتوری و پیاده در سطح شهر توسط ماموران تمامی کلانتری ها انجام خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: از ظرفیت و پتانسیل کلانتری های پایتخت جهت برقراری نظم و امنیت در این ایام و دیگر زمان ها در طول سال بهره خواهیم گرفت تا شهری با امنیت و پایداری نظم و ثبات را داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به مسافرت رفتن شهروندان در ایام تعطیلی پیش رو، پلیس پیشگیری پایتخت با بهره گیری از گشت های ویژه خود که توسط کلانتری های پایتخت انجام خواهد شد اقدام به گشت زنی و برقراری محلات تهران بزرگ خواهد کرد.

سرهنگ ظهیری در توصیه ای خطاب به شهروندان اعلام کرد: شهروندانی که قصد مسافرت با وسایل نقلیه عمومی را دارند از پارک کردن خودرو های خود در معابر عمومی که فاقد روشنایی در شب و ایمنی های لازم است جلوگیری کنند و به هنگام پارک خودرو خود در پارکینگ منازل از ایمن کردن خودرو های خود با استفاده از لوازم و قفل های ایمنی اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند.

وی در ادامه گفت: شهروندان از نگهداری اشیا و لوازم گران بها مانند طلا، پول نقد، لب تاب های حاوی اطلاعات شخصی و خصوصی و غیره در منازل اجتناب کنند. مدیران ساختمان ها با گوشزد کردن نکات ایمنی به سرایداران ساختمان ها به ویژه مراقبت در ساعات پایانی شب و نیمه های شب از وقوع سرقت و آمدن سارق به منازل جلوگیری کنند و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سریعا با پلیس تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.