سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزان بارندگی ها در مناطق مختلف استان ایلام

اداره کل هواشناسی ایلام متوسط بارندگی 24 ساعت گذشته در ایلام را 30 میلیمتر و بیشترین میزان بارندگی ها را در چمن بولی 53/5 اعلام کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ میهن پرست،کارشناس اداره کل هواشناسی ایلام گفت: متوسط بارندگی ۲۴ ساعت گذشته درایلام 30 میلیمتر بوده است و بیشترین میزان بارش های استان  در ایستگاه باران سنجی چمن بولی با 53/5 میلیمتر و کمترین میزان در دهلران با کمتر از 12 میلی متر بوده است.

 

میهن پرست گفت : در این مدت میزان بارش‌ها در ایلام 34/1 میلیمتر، آبدانان 44 میلیمتر، ایوان 36 میلیمتر، ارکواز ملکشاهی  با 49 میلیمتر، دهلران 11/5 میلیمتر، دره شهر 36/5 میلیمتر، بدره 45 میلیمتر ، سرابله 35/4 میلیمتر  ، مهران 53/3 میلیمتر، چوار با 23 میلیمتر و هلیلان با 38 میلیمتر بوده است.


وی اظهارکرد: سامانه بارشی مستقر در استان از عصر امروز تا اوایل فردا(به ویژه امشب) با گستردگی بیشتر حتی مناطق جنوب استان به حداکثر فعالیت خود به صورت رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ خواهد رسید. فردا نیز با پتانسیل بارش کمتر در سطح استان مستقر خواهد بود.

وی گفت: از نظر دمای نیز از فردا که این سیستم بارشی از سطح استان خارج می شود دمای هوای صبحگاهی افت و هوا نسبتا سردتر خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/ع

میزان بارش ها در مناطق مختلف استان ایلام

برچسب ها: آب و هوا ، بارش باران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.