سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره سلامت محیط کار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

معرفی ۲۱۲۷ واحد متخلف به مراجع قضایی/ بیش از هزار مرکز تهیه و توزیع غذا تعطیل شد

غلامی گفت: ۲۱۲۷ واحد متخلف به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سیدرضا غلامی رئیس اداره سلامت محیط کار و بهداشت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بازرسان سلامت محیط کار وزارت بهداشت تعداد 329 هزار و 137 بازرسی از اماکن عمومی، بین راهی، مراکز توزیع موادغذایی و رستوران‌های سراسر کشور انجام داده‌اند که از این تعداد 46 هزار و 482 مورد مربوط به اماکن عمومی و 16 هزار و 361 مورد مربوط به مراکز بین راهی است.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز  فصل سرما و شیوع بیماری آنفولانزا بازرسان سلامت محیط کار وزارت بهداشت نظارت بیشتری به عملکرد آشپزها و افرادی که اقدام به تهیه و توزیع موادغذایی در سراسر کشور می‌کنند، دارند و به منظور رعایت مسائل بهداشتی با ابلاغ دستورالعمل‌های لازم به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نظارت جدی و شدیدتری انجام می‌دهند.

تخلف  236 مرکز تهیه و توزیع غذا  در حوزه مواد غذایی

رئیس اداره سلامت محیط کار و بهداشت وزارت بهداشت تأکید کرد: از میان مراکز بازرسی شده، 2127 مرکز متخلف به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند که تخلف 236 مرکز  در حوزه موادغذایی  و باقی به دلیل رعایت نکردن بهداشت محیط و بهداشت فردی  بوده است.

غلامی گفت: به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی، بهداشت سلامت محیط کار، بازرسان وزارت بهداشت 1278 مرکز متخلف را تعطیل کرده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.