سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیسیون اروپا از واکنش قریب الوقوع به تحریم‌های ضدایرانی آمریکا خبر داد

سخنگوی کمیسیون اروپا در سخنانی اعلام کرد منتظر واکنش اروپا به تحریم‌های ضدایرانی آمریکا باشید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، سخنگوی کمیسیون اروپا بدون اشاره به جزئیات اقدام‌های اروپا در جهت حفظ امکان همکاری‌های اقتصادی ایران با جهان، گفت منتظر واکنش اروپا به تحریم‌های آمریکا علیه ایران باشید.

پیش از این نیز اتحادیه اروپا و سه کشور عضو این اتحادیه شامل فرانسه، آلمان و انگلیس که در مذاکرات هسته‌ای ایران نقش داشتند روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای ضمن ابراز تأسف نسبت به تصمیم آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران تأکید کردند تلاش خواهند کرد تا از روابط اقتصادی شرکت‌های اروپایی با ایران محافظت کنند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
اگر اروپا واقعا بر توافق برجام پایدار باشد تحریم های آمریکا نه تنها به ضرر ایران بلکه کاملا به نفع ایران و حتی اروپا خواهد بود چون امکان وابستگی اقتصاد جهان را به اقتصاد آمریکا و دلار کاهش خواهد داد.
رضا
۱۰:۲۹ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
پس ازاینهمه قول و وعده های بی ثمر فقط دست به عمل بزنید چون داره خیلی دیر میشه اصلاً چرا با اورآسیا در معاملات اعتباری و اقتصادی و مشترکات منافع همه گیر دست اتحاد نمیدهید؟! تا از وابستگی "دلار" آمریکا در اقتصادتان رهائی پیدا کنید؟ چرا از وضعیتی که آمریکا با "دلار" برایتان ایجاد کرده و هر وقت اراده میکند نفستان را بند میآورد خود را رها نمیکنید؟ تا کی میخواهید تحت سلطه "دلار" آمریکا نفس بکشید و نبض اقتصاد و منافعتان با دلار آمریکا بزند؟مگر کشورهای اروپائی مستقل نیستند و استقلال ندارند؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
زحمت نکشید نمیخواد از ما محافظت کنید یه چل پنجا تا از موشکای اتمی قاره پیماتونو بدین به ما خودمو آمریکا رو آدمش میکنیم
قول میدم اولین بمب اتمی رو بندازیم تو صحرای نوادا عین بچه آدم قانون مدار و آروم میشن