سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین ۸۰ درصد از نیاز‌های اقشار آسیب پذیر مردم خوی توسط اداره اوقاف

رئیس اداره اوقاف شهرستان خوی گفت:۸۰ درصد از نیاز‌های اقشار آسیب پذیر مردم شهرستان خوی ازطریق اداره اوقاف تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛رئیس اداره اوقاف شهرستان خوی در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان گفت: ️۸۰ درصد نیاز‌های اقشار کم درآمدو آسیب پذیر شهرستان خوی ازدرآمد‌های موقوفات این شهرستان تامین می شود.
 
وی در این راستا ادامه داد ازجمله درمان بیماران خاص، تامین هزینه زندگی افراد تحت پوشش، اشتغال جوانان نیاز به کارو هزینه تحصیلی دانش آموزان از جمله این نیاز‌ها هستند که توسط اداره اوقاف تامین می‌شود.
 
 ابراهیم پور در بخشی از سخنان خود اظهارداشت: طرح‌هایی همچون طرح مهر تحصیلی برای تهیه کیف و کتاب و لوازم تحریر، طرح دست‌های مهربانی برای کمک به نیازمندان و همچنین کمک‌های درمانی و تهیه جهیزیه نوعروسان همه ساله توسط اداره اوقاف خوی با همکاری خیرین و سایر ادارات همراه اجرا می‌شود.

️وی با اشاره به طرح‌های عمرانی این اداره افزود: پروژه احداث آب بند پشت میدان خشکبار با هزینه ۱۱۰ میلیون تومان توسط اداره اوقاف احداث گردیده و آب بند دیگری هم در موقوفه آیت ا... میرزاابراهیم بزودی اجرا خواهد شد.

️جبرائیل ابراهیم پور از اجرای طرح‌هایی برای بهره وری بهتر موقوفات خبر داد و افزود: پروژه‌های تجاری شیخ نوایی، مرحومه غفارزادگان در کوچه امیر و میدان امام حسین از جمله پروژه‌هایی است که برای بهره دهی بهتر موقوفات خوی احداث شده اند و پروژه مجتمع تجاری، فرهنگی و توریستی و همچنین کشت گیاهان گلخانه‌ای در موقوفه آیت ا.. میرزابراهیم واقع در روبروی پایانه مسافربری خوی برای اجرا درحال آماده شدن هستند.
 
وی همچنین در این راستا ادامه داد:که درآمد آن‌ها صرف امور خیریه ذکر شده توسط واقفین خواهد شد و برای بیش از ۲۰۰۰ نفر اشتغال زایی می‌شود.
 
ابراهیم پوردرپایان بخش سخنان خود درباره ثبت موقوفات در سامانه اوقاف گفت: تمام موقوفات باید در سامانه اداره اوقاف ثبت و شناسنامه دار شوند تا در طول زمان از بین نروند.
 
انتهای پیام/م
 

نشست خبری رئیس اداره اوقاف شهرستان خوی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.