سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سرقت اماکن خصوصی در تنکابن

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سرقت اماکن خصوصی با ۲۶ فقره سرقت در شهرستان تنکابن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران فردی را که دارای سابقه خرید و فروش مواد مخدر در آن شهرستان بوده به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مفخمی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به خرید اموال مسروقه از افراد معتاد در قبال تهیه مواد مخدر برای آنان اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: در ادامه این عملیات همدستان متهم که با تشکیل یک باند ۴ نفره اقدام به سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان می‌کردند، دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و افرادی که بی جهت در محدوده زندگی آنان پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

سارقان اماکن خصوصی در تنکابن دستگیر شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.