سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین یادبود مصطفی رضازاده اسطوره ورزش گیلان

آیین یادبود مصطفی رضازاده اسطوره ورزش رزمی ملی و بین المللی در رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیین یادبود سید مصطفی رضازاده قهرمان و مربی اسبق تیم‌های ملی تکواندو و ورزش‌های رزمی امروز با حضور جمعی از مسئولان، دانشگاهیان و خانواده این قهرمان رزمی کار در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار شد.

مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: فقدان مرحوم رضازاده قهرمان رزمی کار گیلانی که قهرمانه جان باخت شوک بزرگی برای ورزش گیلان بود که واقعا باورش در ذهن نمی‌گنجد، اما این امر و تقدیر الهی است که باید سر تسلیم در برابر آن فرود آورد.

وی افزود: برگزاری یادمان برای اسطوره‌های ورزش از جمله مرحوم رضازاده پسندیده است، اما آن چیزی که روح آن مرحوم را شاد می‌کند، برگزاری مسابقات ورزشی و رزمی و سوق دادن جوانان و بالندگی آنان است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: شادروان رضازاده از ستون‌های اصلی ورزش رزمی استان بود که با اخلاق و منش والای ورزشی خود طرفداران زیادی داشت و فعالیت‌های گسترده وی در عرصه ورزش رزمی بیانگر این امر است.

مریم بخشی افزود: سید مصطفی رضا زاده نخستین کاپیتان تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان بود که عناوین متعدد آسیایی و جهانی را در کارنامه خود به عنوان ورزشکار و مربی داشت که مهم‌ترین آن‌ها مدال طلای مسابقات جهانی اتریش به‌عنوان بازیکن و مدال نقره قهرمانی آسیا در ماکائو به عنوان مربی را می‌توان نام برد.

 

انتهای پیام/م.ع

گرامیداشت یاد و خاطره رضازاده اسطوره ورزش رزمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.