سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه قهرمان جهان از برخی منتقدین کشتی/در ورزش مرام پهلوانی می ماند

دارنده مدال طلای جهان گفت:نقدی که بدون ارائه راهکار باشد و فقط جنبه تخریب دارد کمال بی انصافی است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حسن رحیمی با بیان این مطلب گفت: متأسفانه این فرهنگ جامعه ما شده که اگر چندین بار موفق باشی اما یک بار نتیجه نگیری و اشتباه داشته باشی تمام موفقیت هایت را فراموش می کنند.

دارنده مدال برنز المپیک ادامه داد: این موضوع در مورد رسول خادم نیز صدق کرد، با وجود اینکه وی در مدت 5 سال حضورش در فدراسیون کشتی به موفقیت هایی دست یافت که برخی از آن ها نیز برای اولین بار در تاریخ کشتی ما بود اما به خاطر نتیجه نگرفتن تیم های ملی کشتی در بوداپست، موجی از انتقادات و در برخی موارد بی حرمتی ها علیه وی به وجود آمد.

رحیمی تصریح کرد: به شخصه معتقدم که انتقاد باید باشد اما انتقادی که کارشناسی شده باشد نه اینکه بدون سند و مدرک و دلیل فقط به دنبال تخریب باشیم. تیم ما امسال نتیجه لازم را نگرفت و نیاز به حمایت و پشتیبانی و کار بیشتر دارد اما در چند سال گذشته تیم های ما همیشه روی سکوی قهرمانی بوده اند و به نظرم نتیجه کار خادم را نباید با یک شکست سنجید.

دارنده مدال نقره جهان تأکید کرد: 5 سال است که از نزدیک با رسول خادم کار می کنم و تمام شخصیت این مرد را می شناسم. خادم همیشه حرفش را می زد و شاید همین حرف زدن ها و اینکه به دنبال حق کشتی و کشتی گیران بود باعث شد که فضای تخریبی علیه وی به وجود آید.

وی خاطرنشان کرد: من حرف حق را می زنم و اگر می گوئیم در کشتی مشکلات اقتصادی است و کار کردن سخت است یک حقیقت است و اگر به دنبال حل آن نباشیم نمی توانیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

رحیمی در پایان گفت: البته دنیای مجازی هم برای خودش داستانی شده و بیشتر به جای انتقادات و راهکار جایی برای توهین و تخریب است، بهرحال این روزها نیز می گذرد و همه ما اهالی کشتی باید حرمت ها را حفظ کنیم زیرا چیزی که در ورزش می ماند مرام پهلوانی و جوانمردی است.


بیشتر بخوانید:

جوابیه دبیر فدراسیون کشتی به وزارت ورزش و جوانان

نگاهی به عملکرد فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم/کسب 693 مدال طلا، 327 نقره و 603 برنز در 55 ماه

داورزنی: نمی‌خواهیم ثبات در فدراسیون‌ها از بین برود/ انتخاب رئیس جدید فدراسیون کشتی ۳ ماه زمان می‌برد

تحلیل قهرمانان کشتی از شرایط فدراسیونِ بدون رئیس

مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی برگزار می شود؟


انتهای پیام/

اظهارات قهرمان کشتی جهان در دفاع از رسول خادم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.