سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گودرزی: دلیل صادر نشدن مجوز حرفه‌ای تراکتورسازی بدهی نیست

معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی گفت: بدهی‌های باشگاه باعث صادر نشدن مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گفته می‌شود باشگاه تراکتورسازی به علت بدهی‌های زیاد و تعدد پرونده‌های شکایت بازیکنان خارجی و داخلی در فیفا نتوانست مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند، اما معاون حقوقی تراکتورسازان این موضوع را تکذیب کرد.

اسماعیل گودرزی معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده حضور ندارد بنابراین نیازی به کسب مجوز حرفه‌ای نداریم. همچنین بدهی‌های باشگاه باعث صادر نشدن مجوز حرفه‌ای نشده است.

گودرزی درباره اینکه گفته می‌شود تراکتورسازی بیش از ۵۰ میلیارد تومان بدهی به بازیکنان خارجی و داخلی دارد، گفت: این موضوع صحت ندارد و بدهی‌های باشگاه مربوط به گذشته است و مبلغ بدهی اعلام شده هم درست نیست. به هر حال موضوع بدهی‌ها را پیگیری می‌کنیم تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید.

معاون حقوقی تراکتورسازی درباره وضعیت پرونده‌های شکایت در فیفا اظهار کرد: پرونده حقوقی خاصی در فیفا نیست تا آن را پیکیری کنیم. همچنین خالد شفیعی فقط اظهار نامه به مراجع قضایی فرستاده است و مشکلی در این باره وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه تراکتورسازی به خبر جذب رامین رضاییان

صادر نشدن مجوز حرفه‌ای برای سال ۲۰۱۹، خطری را متوجه تراکتورسازی نمی‌کند

مهدی: احتمال جریمه باشگاه‌ها از سوی AFC وجود دارد


انتهای پیام/

واکنش معاون حقوقی تراکتورسازی به مبلغ بالای بدهی ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.