سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایگاه فوریت‌های پزشکی قروچای به بهره برداری رسید

پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی قروچای دهگلان در راستای ارائه خدمات سلامت محور به بهره برداری رسید.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مصطفی فرامرزی مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در راستای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه، پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی قروچای واقع در شهرستان دهگلان احداث، تجهیز و به بهره برداری رسید.

وی افزود: این پایگاه که از مصوبات برنامه ششم توسعه بود، پنجاه وهفتمین پایگاه فوریت‌های پزشکی و سی وچهارمین پایگاه جاده‌ای استان است که از اول آبان ماه سالجاری در تمامی اوقات شبانه روز با حضور ۲ نفر کارشناس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه آمبولانس و با استفاده از تجهیزات کامل آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز می‌باشد.

فرامرزی بیان کرد: هدف اصلی از راه اندازی این پایگاه که در فاصله ۲۰ کیلومتری شهر دهگلان، در مرکز بهداشتی درمانی قروچای واقع شده است، کاهش زمان رسیدن بر بالین بیماران و مصدومین حوادث جاده‌ای در محور مواصلاتی دهگلان به سنندج و محور فرعی دهگلان به حسین آباد و روستا‌های اطراف می‌باشد.

گفتنی است؛ در حال حاضر در شهرستان دهگلان علاوه بر پایگاه مذکور، دو پایگاه فوریت‌های پزشکی دیگر شامل یک پایگاه جاده‌ای روستایی و یک پایگاه شهری فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/م

بهره برداری از  پایگاه فوریت‌های پزشکی قروچای  از توابع شهرستان دهگلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.