سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اردوغان: گزارش‌ها درباره حل شدن جسد خاشقجی در اسید باید بررسی شود

معاون رئیس‌جمهور ترکیه ضمن رد تصادفی بودن قتل رونامه‌نگار عربستانی، اعلام کرد گزارش‌ها درباره حل کردن جسد او در اسید باید مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، فواد اکتای، معاون رئیس جمهور ترکیه، روز دوشنبه در مورد ماجرای قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی، که در کنسولگری عربستان سعودی در استانبول کشته شد، اعلام کرد گزارش‌ها درباره اینکه جسد خاشقجی در اسید حل شده است باید مورد بررسی قرار گیرد.

او در ادامه گفت در تحقیق درباره قتل خاشقجی، ترکیه به جهان نشان داد که هیچ کس نمی‌تواند تصور کند که مرتکب چنین جنایتی در مرز‌های ترکیه شود، بی‌آنکه بهای سنگینی برای آن بپردازد.

این مقام ترکیه‌ای در ادامه گفت: «چه کسی دستور ارتکاب این قتل را در خاک ما صادر کرده بود؟ ما خواستار پاسخ این سوال هستیم.»

اوکتای افزود: هیچ مدرک و اطلاعاتی را درباره قتل خاشقجی از طرف‌های مربوط مخفی نگه نمی‌داریم. آنکارا صراحتا اعلام کرده است که ارتکاب جرم در خاک ترکیه از سوی هر کس که باشد بدون مجازات باقی نخواهد ماند و بر اسامی افراد دخیل در قتل خاشقجی سرپوش نخواهیم گذاشت.

او همچنین قتل خاشقجی را برنامه‌ریزی شده عنوان کرد و تصادفی بودن آن را رد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.