سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال تگرگ و آبگرفتگی معابر در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: احتمال تگرگ، آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل ها به ویژه در مناطق مرتفع شمالی، شرقی و جنوب غربی استان و در بعضی مناطق مه رقیق پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمد سبزه زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وضعیت هوای استان بیان داشت: آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار، رعد و برق و همچنین وزش باد قابل ملاحظه در برخی نقاط با احتمال تگرگ، آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل ها به ویژه در مناطق مرتفع شمالی، شرقی و جنوب غربی استان و در بعضی مناطق مه رقیق برای استان تا ۲۴ ساعت آینده  پیش بینی می شود.

وی با اشاره به خنک ترین نقطه استان عنوان کرد: شهر آغاجاری با دمای هوای ۳۰ و دهدز با دمای هوای ۱۱ درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده اند و حداکثر و حداقل دمای ۲۶ و  ۱۸ درجه سانتی گراد را گزارش کرده است.

سبزه زاری گفت: میزان بارندگی در آبادان ۱۰.۶، ماهشهر ۵.۳، شادگان ۳، هندیجان ۲.۴، امیدیه ۱.۴، بستان ۱.۲، شوشتر ۱.۱، بهبهان ۰.۹، شوش ۰.۶، اهواز ۰.۶، آغاجاری ۰.۵، ایستگاه کشاورزی ۰.۴، رامهرمز ۰.۳ و دهدز ۰.۳ میلیمتر بوده است.

انتهای پیام/م

پیش بینی بارندگی همراه با رعد و برق در خوزستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.