سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل آبفا کردستان:

۶۲ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب در شهر‌های بانه و مریوان اجرا شد

مدیرعامل آبفا استان کردستان گفت: ۶۲ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب در شهر‌های جدید التاسیس شهرستان‌های بانه و مریوان اجرا شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، محمدحسین محمدی گفت: در شهرستان مریوان و در شهر کانی دینار تاکنون ۳۲ کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، ۲۶ کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری بیش از چهار هزار و ۲۰۰ انشعاب آب و بیش از چهار هزار و ۱۰۰ فقره انشعاب فاضلاب، احداث یک مخزن هزار مترمکعبی و حفاری و تجهیز یک حلقه چاه با دبی ۳۲ لیتر در ثانیه انجام شده است.

وی افزود:همچنین در شهرستان بانه و از زمان تحویل مسئولیت خدمات آب و فاضلاب شهر آرمرده به آبفا کردستان تاکنون ۹ کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، ۵۰۰ متر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری حدود ۴۰۰ فقره انشعاب آب، احداث یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و حفاری و تجهیز دو حلقه چاه با دبی سه لیتر در ثانیه اجرا شده است.

مدیرعامل آبفا کردستان ادامه داد: در شهر بوئین بانه نیز تاکنون بیش از ۱۱ کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، حدود ۵۰۰ متر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری حدود ۴۰۰ فقره انشعاب آب، احداث یک ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۱۰ لیتر در ثانیه، ساخت یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و تهیه و نصب یک سیستم تصفیه اجرا شده است.

محمدی یادآور شد: در شهر کانی سور هم تاکنون ۱۰ کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، ۵۰۰ متر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری بیش از ۳۳۰ فقره انشعاب آب، احداث یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و حفاری و تجهیز دو حلقه چاه با دبی سه لیتر در ثانیه اجرا شده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آب وهوا ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.