سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گودرزی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در برخی مناطق/آسمان نجف و کربلا بارانی است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت:احتمال وقوع سیلاب و آب گرفتگی معابر در برخی استان ها پیش بینی می شود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به اینکه امروز کل نیمه غربی کشور را بارش فرا می گیرد، اظهار کرد: طی 24 ساعت آینده سامانه بارشی در نیمه غربی کشور فعال بوده که پیامد آن بارش باران، وزش باد و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

به گفته وی امروز در بخش هایی از استان گیلان، قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

گودرزی با اشاره به اینکه فردا سامانه بارشی در نیمه غربی کشور تقویت می شود، بیان کرد: براین اساس بارش به دامنه های البرز، سواحل دریای خزر و بخش هایی از مرکز کشیده خواهد شد و روز چهارشنبه بارش در غرب بتدریج کاهش می یابد و در شمال غرب، جنوب غرب، دامنه های البرز و سواحل دریای خزر به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

 کارشناس سازمان هواشناسی طی دو روز آینده برای جنوب غرب  و غرب کشور وزش باد شدید را پیش بینی کرد و افزود: همچنین روزهای دوشنبه و سه شنبه غرب خلیج فارس و سه شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور عراق گفت: امروز برای شهرهای زیارتی سامرا، کاظمین، نجف و کربلا و همچنین شهرهای مرزی بارش شدید باران پیش بینی می شود.

گودرزی از روند کاهشی دما در پایتخت خبر داد و افزود: امروز در آسمان تهران بارش های پراکنده را خواهیم داشت که فردا این بارش ها به اوج خود می رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی در پایان تصریح کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور، احتمال وقوع سیلاب و آب گرفتگی معابر در استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و لرستان انتظار می رود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 14 آبان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.