سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح برنامه های هفته وقف در کرمانشاه

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برپایی ۱۰ ایستگاه با عنوان «همه واقف باشیم» به مناسبت هفته وقف در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حجت الاسلام آیت عباسیان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه   با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه  گفت: با وقف می‌توان بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را برطرف کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به موارد مصرف وقف اضافه کرد : در تقویم کشور ۱۵ آبان ماه که مصادف با ۲۷ صفر است روز وقف نامگذاری شده و در پیروي از آن برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباسیان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ، برپایی ۱۰ ایستگاه در سطح استان با عنوان همه واقف باشیم ، اعزام ۹۰ مبلغ به سراسر استان ، برگزاری همایش یاوران وقف در هفت شهرستان ، تجلیل از اصحاب وقف ، عیادت از واقفینی که در قید حیات هستند ، پخش یک مستند در شبکه استانی زاگرس را از جمله برنامه‌های هفته وقف اعلام کرد.

وی تجلیل از جامعه قرآنی ، نشست صنفی وقف ، برگزاری برنامه لبیک یا رسول الله در ۱۲ بقعه متبرکه استان در روز رحلت پیامبر اکرم (ص) ، برگزاری مراسم شهادت امام رضا (ع) و اجرای زنگ انشا با موضوع وقف در مدارس استان ، اطعام و پذیرایی از دانش آموزان محروم ، ایستگاه صلواتی در نقاط محروم ، ویزیت پزشکی رایگان ، تهیه و توزیع بروشور ، برگزاری ۱۲ محفل انس با قرآن ، جلسه هم اندیشی با نخبگان و تولیدکنندگان استان و نشست با مسئولان بیمارستان فارابی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ز


برگزاری ۱۲ محفل انس با قرآن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.