سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم ملی تکواندو هیانگ ITF در ارومیه برای مسابقات آسیایی آماده می شود

مربی تیم ملی تکواندو هیانگ ITF، اردوی ارومیه را دومین اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی قرقیزستان دانست و گفت: شرایط اردو بسیار خوب و انتظار کسب مدال از این مسابقات داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  مهدی ابراهیمی مربی تیم ملی تکواندو سبک هیانگ ITF در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی در ارومیه گفت: این اردو، دومین اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی قرقیزستان است که بعد از اردوی 10 روزه در کرمان برگزار می شود و بعد از این اردو 4 مرحله اردوی دیگر نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برای این اردو، 28 ورزشکار از 11 استان به اردو دعوت شده اند که رسول جعفری از استان آذربایجان غربی نیز در اردو حضور دارد و در نهایت 14 نفر در دو بخش جوانان و بزرگسالان و در 7 وزن برای اعزام به مسابقات آسیایی انتخاب خواهد شد.

وی افزود: سطح اردو بالاست و نفرات دعوت شده بعد از برگزاری 4 دوره مسابقات انتخاب و جزو بهترین های کشور هستند و از آنها توقع کسب مدال داریم

مربی تیم تکواندو هیانگ ITF کشورمان خاطر نشان کرد: مسابقات آسیایی قرقیزستان، اولین حضور ایران خواهد بود که با مجوز وزارت ورزش و شورای برون مرزی در رقابت ها شرکت خواهیم کرد و مسابقات قرقیزستان، ازبکستان و افغانستان از جمله رقیبان جدی کشورمان به حساب می آیند.

ابراهیمی در مورد میزبانی آذربایجان غربی و شهر ارومیه گفت: این میزبانی بسیار خوب و قابل ستایش است و بابت این میزبانی قدردانی می کنم.

انتهای پیام/ع

برگزاری اردوی تیم ملی در آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.