سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصدومیت جهانبخش جدی نیست

مصومیت هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان جدی نیست و می تواند با صلاحدید کادرفنی مقابل کاردیف بازی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر جزیره، تیم های اورتون و برایتون در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف هم رفتند که در پایان یاران علیرضا جهانبخش با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند. روی تک گل تیم برایتون، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان نقش داشت اما در پایان بازی نمره 6/5 را دریافت کرد اما خبر بد برای هواداران برایتون و تیم ملی فوتبال کشورمان، مصدومیت بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ اردویژه هلند است.

جهانبخش در دومین وقت های تلف شده بازی در برخورد با یری مینا، مدافع کلمبیایی سابق بارسلونا از ناحیه کشاله پا دچار مصدومیت شد و به دلیل اینکه برایتون 3 تعویضی اش را انجام داد، به بیرون رفت تا تیمش در دقایق پایانی 10 نفره بازی کند. مصدومیت جهانبخش که بازیکن تاثیر گذاری در تیم ملی فوتبال کشورمان محسوب می شود، برای کادرفنی تیم ملی و هواداران نگران کننده بود اما مصدومیت او جدی نیست و با صلاحدید کادرفنی برایتون می تواند مقابل کاردیف بازی کند.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است 2 بازی تدارکاتی با ترینیداد و توباگو و وزنوئلا داشته باشد که احتمال بازی کردن هافبک کشورمان در این 2 بازی زیاد است.

جهانبخش، ملی پوش ایرانی کشورمان که ابتدای فصل از آزد آلکمار هلند به برایتون پیوست، در بازی‌های ابتدایی نیمکت نشین بود و فرصت زیادی برای بازی پیدا نمی‌کرد، اما رفته رفته وضعیتش بهتر شد و در بازی‌های اخیر به عنوان بازیکن اصلی حضور داشت اما در 11 بازی گذشته نه گلی زده و حتی موفق به دادن پاس گل هم نشده است.


بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی برایتون برابر ولوز؛جهانبخش در جمع 11 نفر اصلی

آرسنال 3 - لسترسیتی 1/دهمین برد پیاپی امری با توپچی ها با درخشش اوبامیانگ

بازیکن فرانسوی برایتون ،قربانی رقابت با جهانبخش شد


انتهای پیام/

جهانبخش به دیدار برایتون مقابل کاردیف می رسد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.