سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

13 آبان، در تاریخ انقلاب اسلامی روز تقابل حق بر باطل است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه و فریاد برائت از استکبار جهانی است، گفت: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی روز وحدت و هماهنگی ملت ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جایگاه دانش‌آموزان و دانشجویان را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسیار خوب و تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان آینده‌‌سازان این مملکت هستند و آینده نظام در دستان پرتوان و سرنوشت‌ساز این نسل خواهد بود.

وی با بیان اینکه نسل جوان نقش اساسی و کلیدی در انتقال پیام انقلاب و حراست از دستاوردهای انقلاب بر عهده دارند، افزود: امروز بیش از هرزمان دیگری به نسل جوان که به تعبیر امام آینده‌سازان نظام‌اند، نیاز است و برهمین اساس به بصیرت دانش‌آموزان و دانشجویان در این زمان نیاز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر اینکه ۱۳ آبان روز وحدت و هماهنگی ملت ایران است، اعلام کرد: شعار مرگ برآمریکا در این روز، ندای استکبارستیزی است که از زبان هر زن و مرد آزاده‌ای به گوش می‌رسد.

وی راهپیمایی امسال ۱۳ آبان را دارای شرایط ویژه ذکر و بیان کرد: استکبار جهانی با ترفندهای فریبکارانه و شماتت شیطانی خود، در تلاش است تا افکار عمومی جهان را به سمت خود تغییر دهند.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری با اشاره به اینکه ۱۳ آبان امسال جایگاه ویژه‌ای بین مردم پیدا کرده است، ادامه داد: مردم هم به حق این جایگاه ویژه را درک کردند و با حضور حماسی، تاریخی و کم‌نظیر خود درس بزرگی را به همه جهانیان و بخصوص استکبار جهانی دادند.

وی با اشاره به اینکه مردم به تبعیت از ولایت و رهبری مستحکم‌تر و رساتر از همیشه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند، عنوان کرد: تا روزی که استکبار سرتسلیم، تعظیم و تکریم به سمت ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی فرود نیاورند، این فریاد رساتر و محکم‌تر از همیشه ادامه خواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پایان با تأکید بر اینکه پیام شعار مرگ بر آمریکا تا زمان مقابله با استکبار جهانی باید ادامه داشته باشد، یادآور شد: آمریکا رأس تمامی فتنه‌های جهانی است و مردم ایران تا زمان نابودی استکبار جهانی، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خود را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ن

 

مراسم 13 آبان در استان زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.