سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳ آبان روز ایستادگی مردم در برابر استکبار جهانی

مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی در پیامی فرا رسیدن روز ۱۳ آبان روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی را تبریک گفت.

مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان غربیدر گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: سیزده آبان در تاریخ نهضت اسلامی مردم مسلمان ایران از روز‌های بزرگ و سرنوشت ساز است که هر سه حادثه بزرگ این روز (۱۳ آبان ۴۳، ۱۳ آبان ۵۷ و ۱۳ آبان ۵۸) نقطه عطفی در مسیر حرکت این نهضت الهی شد و به جریان پیروزی انقلاب اسلامی سرعت بخشید.
داهیم افزود: ۱۳ آبان ۵۷، روز شکست عظمت و اقتدار حکومت طاغوت و روز ظهور قدرت ایمان و توانایی جوانان ایران اسلامی و تداعی کننده پایمردی جوانانی است که در سال ۱۳۵۸ در پیروی از امام خویش، طبل رسوایی مزدوران و جاسوسان آمریکایی را به صدا درآوردند و ثابت کردند که ایرانیان هرگز ننگ سیطره استکبار را بر پیشانی خود نپذیرفته و نخواهند پذیرفت. در این راه شهدای بزرگ دانش آموز جان خود را فدای انقلاب کردند تا پیروی از خط امام (ره) و مبارزه با استکبار را جهانی کنند.
وی با اشاره به اینکه گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانش آموز امری ضروری است، افزود: ۱۳ آبان را که به نام روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان و روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی به ویژه استان آذربایجان غربی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
انتهای پیام/ه

راهپیمایی ۱۳ آبان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.