سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه و جذب سرمایه معاونت علمی خبر داد؛

حمایت ۱۴ هزار میلیارد تومانی معاونت علمی از شرکت‌های دانش بنیان

دلیری گفت: تا کنون برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه بیمه 14 هزار میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا دلیری معاون توسعه و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در مراسم امضای تفاهم‌نامه معاونت علمی و بیمه مرکزی که صبح امروز در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به حضور بیمه برای شرکت‌های دانش بنیان گفت: از 4 سال گذشته بحث بیمه برای شرکت‌های داش بنیان و استارت‌‌‌‌آپ‌ها آغاز شد.
 
معاون توسعه و جذب سرمایه معاونت علمی درباره میزان هزینه‌کرد بخش بیمه اظهار کرد: تا کنون برای بخش بیمه که یکی از نیازهای اصلی است 14 هزار میلیارد تومان حمایت مادی داشته‌ایم که به شرکت‌های دانش بنیان تعلق گرفته است.

همکاری معاونت علمی و سازمان‌های متولی برای پیشبرد فعالیت‌ بیمه‌ای

وی با اشاره به همکاری معاونت علمی و سایر نهادهای مالی برای ارائه خدمات بیمه‌ای به شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: ضمانت‌نامه‌های بیمه‌ای امروز به شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها تعلق می‌گیرد و همچنین صندوق‌های مختلف ضمانت‌های خوبی را برای فعالیت‌های دانش بنیان اختصاص داده است.
 
دلیری درباره اهداف این تفاهم‌نامه گفت: برای ورود استارت‌آپ‌ها به فعالیت‌های بیمه‌ای و همچنین بسته‌های جدید مالی این تفاهم‌نامه امروز میان معاونت علمی و بیمه‌ مرکزی به امضا رسید که تا شرکت‌های دانش بنیان بتوانند نقش موثری را ایفا کنند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.