سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان زنجان ؛

خدمت رسانی مطلوب به قشر ضعیف جامعه با حذف بوروکراسی های زاید اداری اتخاذ گردد

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: خدمت رسانی مطلوب به قشر ضعیف جامعه با حذف بوروکراسی‌های زاید اداری اتخاذ گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛به نقل از روابط عمومی ؛رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: فعالیت کارخانجات استان بایستی بر اساس میزان نیاز و ظرفیت استان در مدار تولید باشد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی افزود: بایستی تصمیمات موثری در جهت خدمت رسانی مطلوب به قشر ضعیف جامعه اتخاذ گردد و همه تلاش‌ها در راستای بهبود وضعیت رفاهی این قشر از جامعه بکار گرفته شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: در جهت خدمات مطلوب و سریع به مراجعین شایسته است به نحو مطلوبی بوروکراسی‌های زاید اداری را حذف کنیم تا مراجعین جهت دریافت خدمات مورد نظر درگیر روند طولانی دریافت خدمات نشوند که در غیر اینصورت نارضایتی بین مردم افزایش خواهد یافت.

وی همچنین ارائه خدمات در سازمان تامین اجتماعی استان زنجان به مردم را مطلوب توصیف کرد و گفت: در مجموع بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های خوبی در سطح استان برای ارائه خدمات به مردم استان وجود دارد که بایستی همه تلاش خود را در جهت بهبود وضعیت موجود و ارتقاء آن بکار ببندیم بطوریکه مراجعین به این مراکز که اکثرا قشر ضعیف جامعه هستند بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای خدمات مطلوبشان را دریافت نمایند.

این مقام عالی قضایی استان با بیان اینکه افزایش خدمات درمانی و رفاهی برای بازنشسته‌ها را امری ضروری برشمرد و خاطر نشان کرد:بیشتر افراد بعد از سی سال خدمت که بازنشسته می‌شوند برخی هزینه‌ها از جمله هزینه‌های درمانی دامن گیرشان می‌شود که با توجه به پایین بودن حقوق بازنشستگی توانایی پرداخت هزینه‌ها راندارند که تأمین اجتماعی می‌تواند در این زمینه گام‌های موثری بردارد.

در ابتدای این دیدار مدیر کل تدمین اجتماعی گزارشی از اهم اقدامات و فعالیت‌های تأمین اجتماعی استان ارائه کرد.
 
انتهای پیام/ن
 

دیدار رئیس کل دادگستری استان زنجان و مدیر کل تامین اجتماعی استان

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.