سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لئو سیلوا:شکیبایی رمز موفقیت کاشیما بود / هنوز ۹۰ دقیقه دیگر باقی مانده است

هافبک برزیلی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن معتقد است که صبر و شکیبایی کلید پیروزی این تیم بر پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پس از شکست ۲-۰ تیم پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸، لئو سیلوا هافبک برزیلی کاشیما و زننده گل بازی در گفتگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) علت اصلی این پیروزی را صبر و شکیبایی تیمش دانست.
سیلوا به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: اوایل مسابقه، حریف فشار زیادی به ما آورد تا مانع بازیسازی ما شود. اگر آن موقع گل می‌خوردیم، ممکن بود بازی با نتیجه دیگری به پایان برسد، اما به خوبی از پس آن (مهار این فشار) برآمدیم و نیمه اول بازی را با تساوی صفر-صفر به پایان رساندیم.
"سپس در نیمه دوم با آرامش بازی کردیم و همین امر به ما کمک کرد بیشتر تهاجمی بازی کنیم که باعث شد موقعیت‌های گلزنی ایجاد کنیم و به پیروزی ۲ بر صفر برسیم. "

هافبک برزیلی کاشیما در ادامه گفت: نتیجه خوبی کسب کردیم، اما باید بدانیم که هنوز هیچ چیز به پایان نرسیده و ۹۰ دقیقه دیگر از بازی باقی مانده است. امروز ما همه با هم کار کردیم و همه آنچه را که لازم بود، انجام دادیم. حالا باید مطمئن شویم که تمرکزمان را حفظ می‌کنیم و در پایان، قهرمان آسیا می‌شویم. "

هافبک تیم کاشیما آنتلرز درباره گلی که در دقیقه ۵۹ بازی به ثمر رساند، نیز گفت: من توپ را از دایگو نیشی گرفتم و شوما دوی را دیدم، اما توپ به خوبی مقابل پای من فرود آمد و بدون هیچ مکثی، توپ را با پای چپ به سمت دروازه زدم.

سیلوا در پایان درباره آشنایی با نحوه بازی حریفی از آسیای غربی گفت:: کمی طول کشید تا با شیوه بازی حریف آشنا شویم، اما سپس از پس آن برآمدیم. در بازی خارج از خانه، فکر می‌کنم که باید حتی هجومی‌تر بازی کنیم، چون آن‌ها برای خنثی کردن برنامه‌های ما تلاش می‌کنند. همانطور که ما چنین کاری برابر آن‌ها انجام می‌دهیم؛ بنابراین باید با آرامش بازی کنیم.


بیشتر بخوانید:

کلمه‌ای که خشم پرسپولیسی‌ها را بر انگیخت

درخشان: بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم با استرس بازی کردند

فنونی‌زاده: بازیکنان خارجی کاشیما نقش پررنگی در دیدار مقابل پرسپولیس داشتند


انتهای پیام/


سیلوا: آرامش ما در نیمه دوم باعث نتیجه گیری شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.