سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسوولان به خدمت رسانی به مردم بیشتر توجه کنند

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسوولان به خدمت رسانی به مردم بیشتر توجه کنند تا نقشه دشمن در جنگ روانی و رسانه‌ای به شکست بیانجامد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در جلسه شورای اداری استان بوشهر توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی را به نکات اخلاقی در قرآن معطوف کرد و گفت:رفتار، اعمال، موضع گیری و حتی نیت‌های شما زیر نظر و مراقبت جدی خداوند است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام (ع) و اهل بیت و عترت پیامبر (ص) بر تمام رفتار انسان‌ها ناظر هستند و رفتار ما در زمانی که زیر نظر هستیم باید بسیار متفاوت باشد.

وی افزود: خدا ترسی، خدا باوری و خدا محوری مسائل بسیار مهمی است که سبب تقوای الهی و دقت در رفتار‌های اخلاقی و اجتماعی می‌شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری خطاب مدیران بیان کرد:خدا را در همه احوال خود ناظر بدانید, متعهد و مسئولیت پذیر باشید و در مقابل جامعه گره گشا باشید.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار گفت: ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم تاریخی است، تبعید امام راحل در اعتراض به کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳، شهادت دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال۱۳۵۸ .

وی تصریح کرد: ملت همواره ما ثابت کرده است که با دنیا اهل تعامل است و اگر توطئه‌های دشمنان نبود به طور قطع ما هیچ مشکلی با دنیا نداشتیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: تحریم‌هایی که برای چند روز آینده به ملت ایران وعده می‌دهند, تحریم‌های جدیدی نیست. از روز‌های نخستین پیروزی انقلاب این تحریم‌ها اعمال شده است و همچنان ادامه دارد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:جنگ تحمیلی، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران، انواع توطئه‌ها داخلی در طول ۴۰ سال گذشته همگی در کارنامه سیاه آمریکا نوشته شده است، که باید نسل‌های آینده از این جنایت‌ها آگاه شوند.

وی تاکید کرد: با وجود ۴۰ سال ترفند، تحریم، تهدید، اکنون جمهوری اسلامی اسلامی ایران قدرت اول منطقه است.

انتهای پیام/م

جمهوری اسلامی اسلامی ایران قدرت اول منطقه است

برچسب ها: قرآن ، احکام شرعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.