سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت خارجه عراق: بیانیه سفارت آمریکا درباره وضع تحریم‌های ایران نقض عرف دیپلماتیک است

وزارت امور خارجه عراق اعلام کرد بیانیه سفارت آمریکا در بغداد درباره اجرای تحریم‌های یکجانبه واشنگتن علیه ایران، با عرف دیپلماتیک منافات دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت امور خارجه عراق اعلام کرد بیانیه سفارت آمریکا در بغداد درباره اجرای تحریم‌های یکجانبه علیه ایران، نقض عرف دیپلماتیک به شمار می رود.

وزارت امور خارجه عراق همچنین اعلام کرد: امیدواریم سفارت آمریکا اظهاراتی را که با قوانین و عرف بین المللی سازگاری ندارد حذف کند. بغداد دخالت در مسائل داخلی خود به ویژه مسائلی که به امنیت داخلی و وضعیت نیروهای امنیتی مربوط می شود رد می کند.

سفارت آمریکا در بغداد چند روز پیش در بیانیه‌ای، خواستار «احترام ایران به حاکمیت عراق» شده بود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آمریکا ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
همه کشورهایی هم که معافیت از تحریم گرفتن فقط بخاطر منافع خودشون و امریکا بوده و هیچ کشوری بخاطر ما کمترین هزینه ای نکرده و بجز حرف چیزی تحویل ما ندادن پس ماندن ما در برجام یا ترک ان هیچ فرقی دیگه نداره و بهتره کم کم
اقداماتی را شروع کنیم تا حساب اینهایی که فقط از برجام تسلیم ما رو میخوان دستشون بیاد
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
ننگ بر امریکا
رضا
۰۸:۵۸ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
این آمریکائیها کجا عرف و قوانین بین المللی و کنوانسیونها و....را رعایت کرده اند که حالا در مورد کشور بزرگ عراق رعایت کنند؟ یک نمونه حتی اگر یک نمونه تعهد یا عرف دیپلماتیک یا قانون بین المللی آمریکا در نقطه ای از جهان رعایت کرده بنویسید وثابت کنید آمریکائیها جز نقض و زیر پا گذاشتن این گونه امور هیچ چیز دیگری بلد نیستند فقط یک چیز را خوب میفهمند آنهم زبان زور و قلدری است....