سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت شخصیت‌ها، متنفذین ، مسوولان کهگیلویه و بویراحمدبه حضور در راهپیمایی فردا

شخصیت‌ها، متنفذین ، مسوولان کهگیلویه و بویراحمد ازمردم استان برای حضور در راهپیمایی فردا دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج؛  سیزدهم آبان ماه "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" جزو اصول خدشه ناپذیر ملت عزیز ایران و مقابله با زیاده خواهی‌های آمریکای جهانخوار است و بدون شک حضور حماسی در راهپیمایی فردا باردیگر دشمنان نظام و انقلاب را در یاس و ناامیدی فرو خواهد برد.

این راز مرگ بر امریکای مردم ایران است، نشانه‌ای از نفرت برای دولت امریکا و نه هراس و نه خطاب به مردم امریکا. ۱۳ آبان تا وقتی که دشمنی‌های دولت امریکا با مردم ایران تمام نشود، همچنان روز «مرگ بر امریکا» است.

امریکایی‌ها امسال همه تلاش‌شان را کرده‌اند که ۱۳ آبان را برای مردم ایران به گونه‌ای دیگر معنا کنند؛ معنای هراس از تحریم، هراس از انزوا، هراس از امریکا! می‌گویند ۱۳ آبان چنین می‌کنیم و چنان، انگار که تحریم اقتصادی برای این مردم حرف جدیدی است! ۱۳ آبان امسال موعد بازگشت تحریم‌های امریکاست؛ تحریم‌هایی که هیچ وقت به تمامی لغو نشده بودند که حالا بخواهند برگردند. ما ۴۰ سال است با تحریم زیسته‌ایم. از این رو ۱۳ آبان امسال برای ما اتفاق جدیدی از این حیث نخواهد بود. ۱۳ آبان همان ۱۳ آبان همه سال‌ها و دهه‌های گذشته است، روز مرگ بر امریکا؛ امسال، اما کمی محکم‌تر.

بار دیگر مردم استان کهگیلویه وبویراحمد همراه با سراسر کشور فردا با حضور حد اکثری خود در راهپیمایی ۱۳ آبان فریاد مرگ براستکبار و مرگ بر آمریکا سر خواهند داد تا به گوش جهانیان برسانندکه ایران و ایرانی نه تنها از جنگ اقتصادی و تهدید‌ها و تزویر‌ها نمی‌ترسد بلکه تا آخرین قطره خون پای آرمان‌های کسانی که این روز‌ها افتخار آفرینی کردند و لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند خواهند ماند. مردم می‌آیند تا  ضمن محکومیت تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران اسلامی، خشم و انزجار قلبی خود را از استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکا و اسرائیل جنایتکار اعلام کنند.

شخصیت‌ها، متنفذین ، مسوولان و اقشار مختلف کهگیلویه و بویراحمدبه نوبه خود از مردم دعوت می‌کنند تا با حضور پرشور در راهپیمایی فردا مشت محکمی بر دهان زورگویان و مستکبران بکوبند و عزت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

انتهای پیام/غ

دعوت به حضور حماسی در راهپیمایی فردا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.