سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صوفی زاده: فدراسیون فوتبال بخش خصوصی است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال می‌گوید که فدراسیون فوتبال بخش خصوصی است و به زعم من اعضای بازنشسته فدراسیون از این امر مستثنی هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیلا صوفی زاده، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی مردان به مسابقات جام بین‌ قاره‌ای در امارات و تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در جمع خبرنگاران بیان کرد: تیم ملی فوتبال بانوان ایران قرار است در دور نخست  مقدماتی ۲۰۲۰ توکیو در کشور تایلند حضور پیدا کند و با تیم های هنگ کنگ و لبنان همگروه است و فدراسیون فوتبال تلاش های زیادی داشته تا این تیم با اردوهای خوب و منظم، حضور شایسته خوبی در مسابقات داشته باشد و آماده حضور در مسابقات تایلند است.

او افزود: در بخش فوتسال بانوان قهرمان هستیم و امیدوارم با حمایت ویژه مسئولان و به خصوص فدراسیون فوتبال، دختران کشورمان بتوانند با حجاب اسلامی در عرصه بین المللی بدرخشند و افتخار آفرینی کنند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد افراد بازنشسته در این فدراسیون و قانون منع بکار گیری بازنشستگان بیان کرد: قانون  منع بکار گیری بازنشستگان یک مصوبه است و هر چه قانون می گوید، باید اجرایی شود اما اساسنامه فدراسیون فوتبال می‌گوید که فدراسیون فوتبال بخش خصوصی است و به زعم من اعضای بازنشسته فدراسیون از این امر مستثنی هستند اما اینکه سایر مسئولان تصمیم گیرنده هم این امر را تلقی می کنند یا خیر، بحث دیگری است و در آینده مشخص می شود. ۲ سال قبل مدیران وقت تصمیم گرفتند تا بازنشستگان بروند و در خیلی از دستگاه‌ها رخ داد اما اکنون موضوع درباره سیاستگذاران فوتبال ملی کشور است و اینکه قوانین چه هست و درباره آن، چه تصمیماتی گرفته می شود من به تنهایی نمی‌توانم پاسخگو باشم و در آینده مشخص می شود.

صوفی زاده در پایان گفت: در قانون منع بکار گیری بازنشستگان به نظرم باید نگاه ملی به این موضوع داشته باشیم و باید بر مبنای قانون عمل شود و آنچه به نفع کشور و ثبات ورزش کشور است، باید اجرا شود و ما مطیع قانون خواهیم بود. ما کاملا مطیع فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم و از آن پیروی می‌ کنیم.


بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام/

اظهارات صوفی زاده در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی مردان و تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.