سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسیگر: حریفان از نام ایران می ترسند/ هدف مان در امارات قهرمانی است

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: هدف مان در مسابقات بین قاره ای امارات قهرمانی است و تلاش می کنیم تا در این آزمون سخت، سربلند بیرون بیاییم.

مسلم مسیگر، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی مردان به مسابقات جام بین‌ قاره‌ای در امارات در  گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: فردا صبح ( یکشنبه ) راهی دبی امارات می شویم تا در مسابقات  بین‌ قاره‌ای بتوانیم نتایج خوبی بدست آوریم و از شان فوتبال ساحلی ایران  و همچنین از عناوین مان در ۶-۷ سال گذشته دفاع کنیم. هدف مان در مسابقات قهرمانی است و تلاش می کنیم تا در این آزمون سخت سربلند بیرون بیاییم. پس از مسابقات جام جهانی، رقابت های بین قاره ای، مهم ترین تورنمنت فوتبال ساحلی محسوب می شود و ۸ تیم برتر دنیا در امارات هستند و از شانس بدمان، با تیم های آمریکا، روسیه و تاهیتی همگروه هستیم و تمام این کشورها در رده رده بندی فیفا از رده یک تا پنج هستند و هدف مان ابتدا صعود از مرحله گروهی و سپس قهرمانی است.

او افزود: رده بندی نشان می دهد، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بهتر از روسیه و تاهیتی است اما اختلاف مان زیاد نیست و قطعا حریفان روی فوتبال ساحلی ایران حساب با کرده اند و بیشتر از ما می ترسند. پس از حضور مارکو اوکتاویو به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، شرایط خوبی پیدا کردیم و حدود یک ماه است که لیگ تعطیل شده و اردوی خوبی را در پرتغال سپری کردیم و ۳ روز پیش تمام شد.

مسیگر در پایان گفت: حدود ۷۰ - ۸۰ درصد تیم مان تغییر کرده و جوانانی که در لیگ عملکرد خوبی داشتند، به تیم دعوت شدند و می توانند تونایی های شان را به نمایش بگذارند و بازیکنان با تجربه هم تلاش می کنند تا تجربیات شان را در اختیار آنها قرار دهند و امیدواریم نتایج خوبی بگیریم. 


بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام/

اظهارات مسیگر در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی مردان به امارات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.