سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساکت:زمین کمیته فوتسال مراحل آماده سازی خود را سپری می‌کند /در بخش بانوان پیشرفت داشتیم

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت:فعالیت‌های عمرانی ورزش مورد توجه است و زمین کمیته فوتسال مراحل آماده سازی خود را سپری می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد رضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص فعالیت های عمرانی  گفت:  فعالیت های عمرانی ورزشی به شدت در دست توجه است و شاهد بودید زمین شماره ۲ تیم ملی فوتبال کشورمان آماده شد و در اختیار تیم ملی کشورمان قرار گرفت همچنین زمینی برای اصحاب رسانه که به صورت چمن و مینی چمن است در نظر گرفته ایم تا آن ها نیز برای آمادگیشان از آن استفاده کنند علاوه بر آن  زمین چمن مصنوعی مرکز ملی در دست بازسازی است تا به صورت کلی ترمیم شود.

او افزود: زمین کمیته فوتسال نیز برای تیم های ملی این رشته در دست ساخت است تا آن ها نیز به صورت حرفه ای از آن استفاده کنند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال کشورمان ادامه داد: در بخش فوتبال بانوان توانسته ایم یشرفت فنی بزرگی را داشته باشیمو حالا شاهد ترکیب خوبی از مربیان مطرح همچون آزمون هستیم که به این تیم کمک خوبی می کند. بنا بر تاکید رهبر انقلاب در تلاشیم تا با حفظ عفاف و حجاب دختران کشورمان به قله افتخار برسنددر تلاش هستیم تا تیم ملی بانوان کشورمان با همت و غیرت ویژه ای به موفقیت برسند و با موفقیت مسیرشان را طی کنند.

محمدرضا ساکت درباره فوتبال ساحلی هم  گفت: ما از تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به عنوان قهرمانان پا برهنه یاد می کنیم خوشبختانه امروز تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان ترکیبی از جوانان و بازیکنان پا به سن گذاشته است.

ساکت ادامه داد: تیم ملی فوتبال ساحلی نماد یک تیم موفق استما بازیکنی در تیم ملی فوتبال ساحلی داریم که ضمن ۱۴ سال حضور در این تیم یک جلسه غیبت نداشته و یا پیمان حسینی که بهترین بازیکن جهان است و همگی آن ها سنبل یک بازیکن کامل هستند ما در کشوری هستیم که مردان وزنان کشورمان با نماد قدرت مردی یک ملت خودشان را در جهان ثابت کنند.


بیشتر بخوانید:

سرود ویژه تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا ساخته می‌شود

برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی

درآمد 200 هزار دلاری فدراسیون از حضور تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا


انتهای پیام / 

اظهارات ساکت درباره مسائل این روز های فدراسیون فوتبال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.