سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: جام بین قاره ای محک خوبی برای تیم ملی فوتبال ساحلی است

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: با توجه به اینکه ترکیب تیم ملی فوتبال ساحلی کمی جوان شده است جام بین قاره ای محک خوبی برای ما محسوب می شود.

پیمان حسینی ملی پوش تیم ملی فوتبال ساحلی در حاشیه مراسم بدرقه ملی پوشان جهت مسابقات جام بین قاره ای در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: جام بین قاره ای یکی از معتبرترین مسابقاتی است که تیم ملی فوتبال ساحلی قرار است در آن شرکت کند و  خدا را شکر ما در جام بین قاره ای عنوان دار و صاحب مقام هستیم. همچنین تماشاگران ایرانی در این مسابقات ما را حمایت می کنند و با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال ساحلی کمی جوان شده است این مسابقات محک خوبی برای ما محسوب می شود. البته جام جهانی هدف اصلی ماست که در پاراگوئه برگزار می شود و آن مسابقات بزرگترین رویداد است و جام بین قاره ای هم برای جوانان ما خوب است تا توانایی های خود را نشان بدهند. تغییر نسل جزء تحولات تیم ملی فوتبال ساحلی بوده است و جوانانی به تیم اضافه شدند و آنها می توانند خیلی به تیم ملی کمک کنند چرا که  این جوانان خروجی های لیگ هستند. به هر حال به این مسابقات می رویم تا دست پر برگردیم و مردم از ما راضی باشند.

او درباره اینکه استعداد یابی در فوتبال ساحلی صورت گرفته است یا نه! بیان کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال و دپارتمان تیم ملی فوتبال ساحلی برنامه خوبی در این چند سال در نظر گرفتند و در لیگ جوانان و فستیوال ها فضا یی ایجاد شد تا جوانان به این رشته ورزشی  بیایند و در لیگ خود را نشان دادند و در کنار با تجربه ها در اردوهای تیم ملی حضور یابند و بهترین ها در جمع تیم ملی فوتبال ساحلی هستند و به مسابقات جام قاره ای اعزام می شوند. 

حسینی درباره اینکه بهترین تیم های دنیا در مسابقات بین قاره ای حضور دارند، گفت: تیم های حاضر در جام بین قاره ای در رنکینگ جهانی بالاترین رتبه را دارند و تیم های برزیل ، اسپانیا، تایتی، روسیه و ایران همواره جزء رده های بالای جدول رده بندی قرار دارند و آمریکا ، مصر و امارات هم تیم های خوبی هستند و جام بین قاره ای محک خوبی برای ماست و یک جام جهانی کوچک تلقی می شود. 

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی درباره شرایط و امکانات این رشته ورزشی بیان کرد: اردوی پرتغال کمک زیادی به تیم ما کرد و از جام بین قاره ای سال قبل تا امسال به جزء پرشین کاپ که در بوشهر برگزار شد ما مجک برون مرزی خیلی جدی نداشتیم و بازی های دوستانه و تمرینات می تواند به تیم ما کمک کند چرا که تیم ما جوان است  و هنوز تورنمت ها و بازی های بین المللی برگزار نکردیم. اردوی پرتغال باعث شد که جوانان در این اردو تمرین کنند و توانایی خود را به مربیان ثابت کنند و ملی پوشان جوان  بازیکنان خوبی هستند و آینده ورشنی دارند. 

او درباره غیبت اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در مراسم بدرقه ملی پوشان گفت: من هم تازه به این مراسم آمدم و اوکتاویو و هاشم پور را در این مراسم نمی بینم اما در نهایت به این مراسم می آیند . آنها مقدمات سفر را فراهم می کنند چرا که ما ساعت 3 شب پرواز داریم و باید به فرودگاه برویم و با کمی تاخیر به این مراسم می رسند. 


 بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام/ 

اظهارات ملی پوش فوتبال ساحلی در مراسم بدرقه ملی پوشان 

                                  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.