سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا پایان آذرماه؛

2 رویداد بین المللی در استان اردبیل برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در استان اردبیل تا پایان آذر ماه دو رویداد بین المللی کشتی و شطرنج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل عصر امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات ووشوی قهرمان کشوری که در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده برگزار شد اظهار کرد: در استان اردبیل تا پایان آذرماه سالجاری دو رویداد بین المللی در رشته های کشتی و شطرنج برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات جام باشگاه های جهان کشتی فرنگی روزهای 29 و 30 آذر ماه در شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد که این میزبانی ها می‌تواند در توسعه ورزش کشتی در استان اردبیل تاثیرگذار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: مسابقات ووشوی قهرمان کشوری با حضور 34 تیم  از سراسر کشور در حال برگزاری است که استان اردبیل با دو تیم در این رقابت ها شرکت کرده که شانس بیشتری برای کسب یکی از سکوهای قهرمانی کشور را دارد.

آقاخانی بیان کرد: رقابت های قهرمانی کشور در 2 بخش ساندا و تالو  برگزار می شود و نفرات برتر آن برای اعزام به مسابقات جهانی 2019 به اردوی آمادگی تیم ملی کشورمان دعوت خواهند شد.

وی اضافه کرد: استان اردبیل در چند سال اخیر در رشته ورزشی ووشو در بخش ساندا بیشترین مدال را از مسابقات جهانی و آسیایی برای اردبیل به ارمغان آورده و این نشان از ظرفیت ووشو در استان اردبیل است.

انتهای پیام/ح

آغاز مسابقات ووشو قهرمانی کشور در اردبیل

 

برچسب ها: ووشو ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.