سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه ؛

تاخیر هشت ساله در تکمیل پروژه واحد‌های مسکونی چشمه سفید

استاندار کرمانشاه به تاخیر هشت ساله در تکمیل پروژه واحد‌های مسکونی «چشمه سفید» کرمانشاه اشاره کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به تاخیر هشت ساله در تکمیل پروژه واحد‌های مسکونی «چشمه سفید» کرمانشاه گفت : مدیران تعاونی‌ها و پروژه‌های عمرانی باید پاسخگوی عملکردشان باشند اگر کاری نمی‌توانند انجام بدهند چرا برعهده می‌گیرند.

وی در بررسی مشکلات پروژه ۷۰۰ واحد مسکونی چشمه سفید گفت : مدیران پروژه‌های تاخیری استان باید بازخواست شوند تا طبق برنامه اعلام شده پروژه هایشان را تکمیل کنند.

بازوند بد عهدی مدیران اجرایی پروژه ۷۰۰ واحدی چشمه سفید را عامل سرگردانی خانواده‌ها و افزایش هزینه‌های ساخت و ساز این مجتمع مسکونی دانست و از فرمانده قرارگاه نزاجا غرب کشور که این واحد‌های مسکونی به کارکنان آن‌ها تعلق دارد، خواست مدیران تعاونی این پروژه را بازخواست کند.

بازوند در ادامه با بیان اینکه ۳۰۰ واحد این مجتمع مسکونی در قالب مسکن مهر است، بیان داشت: دولت قیر، آب و فاضلاب این واحد‌های مسکونی را تامین می‌کند، به شرط اینکه تعاونی مسئول آن، زیرساخت‌های لازم را فراهم کند.

استاندار کرمانشاه در ادامه از سازمان تامین اجتماعی، بانک مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خواست برای حل مشکلات این واحد‌های مسکونی مساعدت کنند.

مدیر تعاونی پروژه واحد‌های مسکونی چشمه سفید نیز در این جلسه؛ وجود معارض برای این پروژه را عامل توقف چند ساله آن برشمرد و افزود: مرحله اول این پروژه با ۳۰۰ واحد مسکونی ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کاملا آماده بهره برداری و سکونت است، فقط مشکل آب و فاضلاب دارد.

غلامرضا کلهر، در ادامه مرحله دوم واحد‌های مسکونی چشمه سفید را ۴۰۰ واحد اعلام کرد که ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: اگر بانک با پرداخت سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات این پروژه که نزد آن است موافقت کند، بسیاری از مشکلات این واحد‌های مسکونی که ناشی از افزایش قیمت مصالح در طول این چند سال است حل خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

مدیران تعاونی‌ها و پروژه‌های عمرانی باید پاسخگوی عملکردشان باشند

 

برچسب ها: استاندار ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
رسیدگی شود
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۵ تير ۱۳۹۸
درود بر دکتر بازوند و جناب کلهر که واقعا همه اعضای پروژه قدر دان زحماتشان هستند