سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کولیوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

همدلی، دیوار استکبار جهانی را خُرد می‌کند/ باید در راه مبارزه با استکبار هزینه کرد

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ثابت می‌کند که تحریم‌ها بر مردم ایران تأثیری ندارد.

پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه 13 آبان روز تخریب لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط حزب‌الله است، گفت: این روز به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تقویم جمهوری اسلامی ایران نام گذاری شده است.

وی ادامه داد: در 13 آبان، 3 واقعه مهم تاریخی و در  3 سال مختلف اتفاق افتاده است و به همین دلیل روزی به یاد ماندنی و مهم محسوب می‌شود.

سرپرست سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: در 13 آبان 43 مأموران رژیم شاه رهبر فقید انقلاب حضرت آیت‌الله خمینی را دستگیر و ایشان را تبعید کردند، همچنین در 13 آبان 57 در پاسخ به اعتراض دانش آموزان، مأموران شاه به آنها حمله کردند و بسیاری از این دانش آموزان مجروح و شهید شدند.

وی افزود: 13 آبان 58 دانشجویان و دانش آموزان انقلابی به لانه جاسوسی آمریکا در تهران حمله و این لانه جاسوسی را تسخیر کردند که پس از آن 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شد.

کولیوند اظهار کرد: باید در راه مبارزه با استکبار هزینه کرد و در این راه خون جوانان بسیاری ریخته شد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور تأکید کرد: ما مطمئن هستیم که همیشه با همدلی و همراهی مردم در کشور می‌توانیم دیوار استکبار جهانی را خرد کنیم.

شعارهای آمریکایی‌ها درباره تحریم، طبل توخالی است

وی با اشاره به حضور گروه‌های مختلف مردم در روز راهپیمایی 13 آبان، گفت: حضور مردم و اتحاد و یک پارچگی آنها به جهانیان ثابت می کند که تحریم‌های آمریکا هیچ تاثیری در اعتقاد و باورهای مردم ایران نخواهد داشت و همه شعارهای آمریکایی‌ها درباره تحریم ها، طبل توخالی است.

سرپرست سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: ما همه در روز راهپیمایی 13 آبان، پا به پای مردم در این مراسم شرکت خواهیم کرد و اورژانس کشور با تمام توان لجستیکی خود همیشه در کنار مردم بوده و هست و به آنها خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.