سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشتازی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درزمینه آزمایش‌های پیش‌بالینی

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: با نصب و راه‌اندازی دومین دستگاه تصویربرداری مولکولی پت حیوانی و تصویربرداری فلورسنت کشور، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درزمینه آزمایش‌های پیش‌بالینی پیشتاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری در حاشیه بازدید از دومین دستگاه تصویربرداری مولکولی پت حیوانی کشور در مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج‌فارس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اهمیت این سیستم پیشرفته در مطالعه فرایند‌های سلولی و مولکولی مربوط به بیماری در حیوانات زنده است.

دکتر کشمیری با اشاره به‌دقت بالای این دستگاه کاربردی در حوزه تحقیقات پیش‌بالینی در کشور گفت: با راه‌اندازی این دستگاه گام مؤثری در فراهم‌سازی بستر مناسب جهت همکاری پژوهشگران علاقه‌مند برداشته‌شده است.

وی تصریح کرد: با کاربردی شدن روش‌های تصویربرداری مولکولی، گام‌های اساسی برای درمان بیماران نیازمند ارائه خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با تقدیر از زحمات پروفسور اسدی در راه‌اندازی دومین دستگاه تصویربرداری مولکولی حیوانی در کشور گفت: تلاش‌های مثال‌زدنی پرفسور اسدی و همکاران ایشان در مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج‌فارس درخور تقدیر ویژه است.

استقبال دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از حضور گسترده پژوهشگران و محققان ملی و بین‌المللی

دکتر کشمیری خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از حضور گسترده دانشمندان، محققان، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان کشور و خارج از کشور به‌منظور همکاری و مشارکت در طرح‌های پژوهشی و انجام آزمایش‌های پیش‌بالینی به شکل ویژه‌ای استقبال می‌کند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.